Veel bakspulletjes die hier niet, lastig of te duur te vinden zijn, o.a. van Nordic Ware en King Arthur Baking. Koekstempels vooral, en bakvormen. En elk jaar wel een paar tijdschriften van Hoffmann Media Store.
Ik heb ook al weleens kleding gekocht. Ik vind maxi-jurken van het merk CityChic geweldig en Zalando verkoopt dat, echter een heel klein deel van de collectie die in Amerika te koop is. Ik heb op een gegeven moment een prachtige jurk gekocht bij Zalando van dat merk en zag dat er in Amerika van hetzelfde model nog veeeeeel meer te koop was (voor minder geld). En toen er ook nog eens een Black Friday-actie was waardoor je 1+1 gratis had, kon ik me niet beheersen. 🥲 Ik durfde het alleen omdat ik 100% zeker wist hoe het viel en wat mijn maat was, want ruilen is natuurlijk lastig.
Mocht je graag spelletjes doen; ik heb begrepen dat Amerika qua bordspellen ook geweldig is (alleen wel in het Engels dan natuurlijk). Zelf heb ik er niet superveel mee maar ik heb een vriendin die Canadees/Amerikaanse familie weleens speluitbreidingen laat doorsturen etc.