Ja het voelde echt als een cadeau ook al heb ik het zelf gewoon betaald.
De voorpret alleen al. Ik hou door het jaar een lijstje bij van Amerikaanse spulletjes waar ik niet of nauwelijks aan kan komen in NL, of waarvan de verzendkosten veel te hoog zijn.
Die baktijdschriften bijvoorbeeld, die kosten tijdens een actie soms maar 5 USD per stuk, maar de verzendkosten worden (onredelijk veel) hoger bij elk tijdschrift dat je bij je bestelling voegt. Terwijl dat bij een verzending binnen Amerika niet het geval is.
Eens in het jaar ongeveer doe ik dan een bestelling (via de doorstuurservice) bij verschillende Amerikaanse shops. Ik weet niet of ik hier de naam mag delen van de doorstuurservice maar kan dat via PB wel doen eventueel.
Ik vind het zo fijn om dan toch aan unieke spulletjes te kunnen komen, en kan al genieten van de wetenschap dat er ergens in Washington iemand dat voor mij aan het verzamelen is. 
Het Holiday Cookies magazine is echt fan-tas-tisch, er staat zoveel lekkers in. Ik weet niet of ik begin met de white chocolate-dipped gingerbread madeleines, grandma’s velvet butter cookies of muscovado toffee crunch cookies. En er staan er nog veel meer op mijn to-do-lijstje.
Waar ik wel om moest lachen is dat er kruidnootjes in staan, maar dan als ‘dutch kruidenoten’. De recepten van Bake From Scratch kloppen vrijwel altijd, maar bij de titels van de recepten maken ze weleens fouten. Ik heb ze ook al weleens zien schrijven over citreoncake. 
Wel heel leuk: ze hebben een recept voor speculaaskruiden bijgevoegd omdat dat natuurlijk lastiger verkrijgbaar is in Amerika.
. Als je wilt mag je mij de naam van de doorstuurservice sturen via PB, lijkt mij leuk om het ook eens uit te proberen. Dan zet ik het Holiday Cookies magazine sowieso op mijn lijstje.
. Kan mij voorstellen dat je to-bake lijstje erg lang wordt door al dit lekkers!