Ik kreeg deze aangeraden op Ali. 
Hahaha stiekem ga ik wel goed op die “I hope you choke”, maar “please go die” vind ik wel weer een beetje bruut
Edit: woehaha het heet ook “goede wensen” in de ad
Ja die is wel heel bruut inderdaad!
Mijn man en kind zijn extreem extravert dus die ‘stop talking’ zou wel van pas komen hier. 
Nou zelfs diegene die het lelijkst zijn geworden qua vorm en uitgelopen chocolade zien er nog best gezellig uit 
Dit zijn ze geworden! Heb er 6 afgebakken van ongeveer 50 gram per stuk. En de rest ga ik invriezen naar aanleiding van jullie tips:
Ik heb een half recept gemaakt, haalde daar 12 koeken van 46 gram uit. Heb er 2 afgebakken, ook een iets langere baktijd aangehouden, en de rest ingevroren. Heerlijk koekje!
Mooie scherpe foto! En een heerlijk koekje natuurlijk. 
Zo gezellig om al jullie koekjes voorbij te zien komen, ik heb net ook weer 5 deegbollen uit de vriezer omgetoverd tot koekjes, heerlijk. Ze bleven deze keer wel wat boller dan de koekjes die ik direct heb afgebakken. Ik vind die gebruinde boter echt wat toevoegen qua smaak, heb dat nog nooit eerder gebruikt.
Wat zijn die witte dingetjes die er bij jou doorheen zitten dan?
Wauw scherp gezien. Ik had de ingrediënten wat aangevuld met dingen die ik nog op voorraad had. Dus combi van pecannoten en hazelnoten, en pure en melkchocola.
De koekjes! Heel mooi gepresenteerd op ene snijplank
ze liggen nog af te koelen, ben heel benieuwd naar de smaak. Ik ga ze wss vanmiddag proeven
Oeh wat zien ze er mooi rustiek uit bij jou!
Ik mag voor 25 euro een cadeautje uitkiezen, heb nu Donna Hay, Kleine taartjes en 100 cookies op mijn lijst staan. Hebben jullie een mooie aanvulling?
Ik ben niet perse op zoek naar een boek waar echt superingewikkelde klassiekers in staan, ik haal meer plezier uit ‘iets heel erg lekkers’ bakken met goede ingredienten. Het hoeft ook niet doodeenvoudig te zijn, ik kan ondertussen wel een beetje bakken.
Thanks! Die heb ik al, leuk boek
zal mn tekstje even aanpassen.
Het was binnen twee dagen op en ik was geeneens de grootste afnemer 🥲
Je kan ook de helft bakken? Zijn nog best veel koekjes
Ziet er mooi uit! Denk niet dat het aan de chocolade ligt, ging ook een hele pak boter in. Bij mij waren ze ook best vettig.
Ik heb ze last minute ook gebakken. Heb 22 koekjes van 50 gram gebakken. Helaas had ik niet genoeg pecannoten meer om ze dedtig te decoreren. Ik vind ze wel heel lekker, die bruine boter is hemels.
Ik heb ze ook gemaakt! Wat een grote hoeveelheid deeg! Ik had 1150 gram! Koeken van 50 gr vond ik veel te groot en te zwaar. De volgende batch was van 30 gram. Veel beter. Overige deeg zit in de diepvries, daar kan ik nog maanden op vooruit. (dat vind ik ook het fijne aan koekjesdeeg).
Wel vond ik de koekjes vrij zoet. Melkchocolade zou ik geen aanrader vinden. En wat meer pecannoten kan ook geen kwaad!
Wat een mooie glazuurlaag! Ziet er heerlijk uit.
Ik had gisteren een gezonder bananenbrood gebakken dan die ik normaal maak. Is echt super lekker, naar een recept van Rutger. Super makkelijk en ik denk dat iedereen dit ook wel standaard in huis heeft. Blauwe bessen ipv rozijnen lijken mij ook heel lekker. Het is wel een compact deeg maar dat is wel fijn juist. Goede structuur
Het grote voordeel is ook dat het wel zoet is maar niet zo zoet als die je maakt met het hummingburd recept.
Gisteren gevulde speculaas gemaakt na het recept van Rutger. Alleen heb ik kant en klare spijs gebruikt. Echt goed gelukt