Wat een geweldig leuke vrouw! Ik word helemaal blij van haar!
“There is a still life going on with a chocolate chip and an ant.”
“We don’t want a tough cookie” (en dan haar glimlach!)
Love her!
Wat een geweldig leuke vrouw! Ik word helemaal blij van haar!
“There is a still life going on with a chocolate chip and an ant.”
“We don’t want a tough cookie” (en dan haar glimlach!)
Love her!
Misschien deze keer iets in een Sinterklaasthema? Kruidnootjes, speculaas, of iets met speculaaskruiden er in verwerkt? Als we vanaf zondag (21 november) twee weken optellen, kom je ongeveer uit rond pakjesavond.
Jaaa leuk!
Ik wil de pecan koekjes overigens ook nog maken als ik terug in Nederland ben. Dan doe ik gewoon beide recepten tegelijk
Ik ga misschien vanavond voor een herkansing, even de elektrische oven proberen, echt goede balletjes maken en afwegen, en de trucs hier proberen
Deze zien er top uit! En leuk, Sinterklaas thema!
Mijn inzending als idee voor de volgende ronde zou dan deze zijn!
Oh ja, sinterklaasthema is een leuk idee. Daarvoor wilde ik rode macarons maken met een vulling van italiaanse botercreme + speculaaskruiden. Geen idee of het lekker is
Jaaaaaa sinterklaasthema, helemaal leuk. Alleen moeten wel nog even tijd hebben om genoeg leuke inzendingen te verzamelen en te stemmen dan, dus moeten m denk ik iets over pakjesavond heentillen. Zullen we komende week recepten verzamelen? En dan op vrijdag de poll maken, kunnen we 't weekend stemmen en dan vanaf 29 nov bakken (tot 2 weken later, dus tm 12 dec)?
Ik zend dan deze koffie brownies met karamel en speculaas in! Niet echt diehard sinterklaas, maar wel speculaas-themed
Ik wil ze ook vegan gaan bakken!
Ja lijkt me ook een goed idee! Die brownies klinken ook echt lekker!
Dan kunnen we daarna verder met het kerstthema
Die brownies zien er echt goed uit, zelfs voor iemand die niet van koffie houdt.
Ben benieuw of er veel mensen hier wel eens vegan bakken. Of als jullie nog lekkere vegan bakrecepten hebben.
Ja @Strawberry , ik bak best vaak vegan slofjes! Ik gebruik meestal het recept van Rutger voor de grote slof, maar dan in kleine vormpjes en 16-19 minuten in de oven. Valt eigenlijk altijd in de smaak! En met wat je op de bovenkant doet kun je lekker variëren, had ze laatst met stoofpeer gemaakt.
Die kleine slofjes zien er leuk uit! Het recept gaat direct op mijn lijstje. Alleen nog een slofvorm kopen.
Nou mijn deeg staat in de koelkast. Wat een lekker deeg zeg niet normaal. Je proeft die browned butter heel duidelijk. Ben alleen nog wel even aan het twijfelen in hoeveel bolletjes ik ze ga verdelen
Die van mij komen van de Hema! Ik haal uit 1 deegrecept 12 tot 16 slofjes en het deeg is ook goed in te vriezen. Als je ze allemaal op 1 dag wil bakken zou ik misschien wel meer dan 2 van die ringen kopen, anders ben je heeeeeel lang aan het bakken was mijn ervaring
Jij zou trouwens echt een bakblog of bakyoutube of whatever moeten hebben!! Alvast klandizie opbouwen voor je bakkerij later
Mijn deeg staat ook in de koelkast! Had er even over heen gelezen dat het 3u in de koelkast moet
Eindresultaat volgt dus vanavond.
Iemand deze wel eens gemaakt? Lijken me ook lekker
Het is hier nog nooit zo actief geweest haha.
Ik wil ze ook nog gaan bakken maar deze week moest ik ook andere dingen bakken, dus ze gaan op mijn lijstje!
Er staat nu nog een kwarktaart in de koelkast ook als opdracht en morgen ga ik een cheesecake bakken, gezien zondag een vriendin langs komt om koekjes te bakken! En daar volgen bokkenpootjes en speculaas rondo’s uit.
Als het op is maak ik de koekjes haha.