Baktopic #2

Mijn koekjes hebben 10 minuten in de oven gestaan. Omdat ik ze wat kleiner heb gemaakt en omdat mijn oven zo heet is van boven…

2 likes

Super leuk om die koekjes bij elkaar te zien. Veel variatie :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Ik volg dit topic altijd want ik heb wel de ambitie om te bakken maar uiteindelijk komt het er nooit van (of wel, maar dan met een pak van dr. Oetker). Maar wilde wel even zeggen dat ik dit topic zo gezellig vond door het gezamenlijk bakken. Heb er echt van genoten haha. En heel leuk die samenvatting @Marquez!

9 likes

Super leuk dat het topic zo levendig is en er zoveel hebben meegedaan aan de challenge! Ook zeker complimenten voor het overzicht hierboven. Ik heb altijd van bakken gehouden maar door drukte niet echt meer tijd gemaakt. Door de challenge toch weer aan het bakken gegaan!

4 likes

Ja ik zou zeggen deze week recepten verzamelen, dan over t weekend stemmen en vanaf maandag 14 dagen bakken? :star_struck:

Wat willen jullie?

• Sinterklaasthema, kerstmis kan evt daarna nog prima!
  • Kerstthema
  • Geen thema, alle recepten welkom
  • Geen voorkeur

0 stemmers

2 likes

Waaauw wat een post haha. Al die koekjes bij elkaar :pleading_face:

1 like

Ik wil de volgende challenge ook zeker mee doen! Heb net een nieuwe kitchenaid die getest moet worden :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Ik wil zo graag meedoen maar de keuken wordt verbouwd nu, waardoor mijn nieuwe bakhoek (jep, that’s serious) niet bruikbaar is omdat het plafond eruit ligt aarrrghhhhhh.

Sinterklaasthema lijkt me leuk, je ziet nu zoveel lekkers voorbij komen!

Misschien gevuld speculaas van Rutger?

Of deze vrolijke rakkers van Laura? Extra leuk omdat iedereen ze anders versiert

8 likes

Sinterklaas-baksel-ideeën:

3 likes

Ik zat ook te denken aan gevulde speculaas! Had een recept gevonden van eef kookt zo, maar denk dat Rutgers baksels altijd goed zijn.

1 like

Suuuuuperleuk dit overzicht en heel gaaf hoe je alles gehost hebt. Dank. :heart:

7 likes

Leuk zo’n overzicht! Dank je wel voor de moeite.
Ik had overigens niet aangegeven mee te doen, maar heb het wel gedaan. Was een fijne schop onder de kont om weer eens wat te bakken.

2 likes

Mijn 2 inzendingen.

Deze lijkt me echt lekker met witte chocola:

Deze lijkt me ook wel wat:

En ik wilde macarons met italiaanse botercreme met koekkruiden/speculaaskruiden oid maken voor sinterklaas, maar daar heb ik geen recept van helaas. Wilde gewoon de basisrecepten van RutgerBakt gebruiken

2 likes

Indd! Als je lelijke hebt maar wel als eerste bent krijg je ook gewoon een tag in de samenvatting!

Ik wil al super lang de gevulde speculaas van Rutger maken, dus ik hoop dat dat de challenge wordt!

3 likes

Ik kreeg bij mijn ex-schoonouders elke week een Rijssens hartje. Kan die dingen echt niet meer zien :joy:🥲

Lang niet zo fancy als jullie koekjes maar ben toch wel weer tevreden over het resultaat.

De cheatversie babka van Miljuschka.

43 likes

Dit recept lijkt mij wel een goede in het sinterklaasthema, een appel-speculaastaart.

10 likes

Dit overzicht, zo ontzettend leuk! :pleading_face: Dit topic is echt goud, ik vond het geweldig om samen een recept te kiezen en te bakken, alle koekjes zien is geweldig!

Fijn trouwens dat je ervoor hebt gekozen om geen wedstrijd te maken van de mooiste koekjes, ik ben juist zo dol op dit topic omdat we allemaal lekker laagdrempelig mee kunnen doen!

16 likes

Deze heb ik al eens gemaakt en net als Caroline (origineel recept) vond ik hem helaas tegenvallen. Niet vies of zo, maar neutraal. Zie ook de comments.
Deze appeltaart met speculaas van Caroline heb ik ook gemaakt, al meerdere keren zelfs, en kan ik van harte aanraden!