Die pecan koeken van hier zijn echt goddelijk
Mijn zwager zit al sinds Sinterklaas te hinten of ik cheesecake wil maken dus dat ga ik maar doen. Ik denk dat het deze wordt: Trifle cheesecake | Ultieme kerstcheesecake - Miljuschka
Voor de andere kerstdag wil ik een hazelnoot schuimtaart maken, weet iemand nog een goed recept? Ik denk nu aan die van Rutger bakt maar ik heb het nog nooit gemaakt.
Mijn God wat moet je ploegen door die website voor je eindelijk eens bij het recept bent
Hazelnootschuimgebakjes - baksels.net
Dit recept is goed! Ik heb dit eens bij een workshop bij haar gemaakt. Het zijn wel allemaal gebakjes en geen losse taart.
Oh en nog een tip. Die hazelnootkrokant/nogatine krijg je het mooiste er op als je een stukje flexibel plastic gebruikt. Bijv. van een wat dikker doorzichtig hoesje of een niet al te dikke placemat. Dan kan je daar de stukjes op doen en het zo hup tegen de zijkant aan duwen/gooien. Komt het er erg strak op!
Ah Thanks! Deze zien er heel lekker uit en dit vind ik misschien nog wel leuker dan 1 grote taart. Goede tip ook met het plastic, dat ga ik zeker toepassen.
Ik ga voor kerst deze maken, maar dan zonder het salted gedeelte:
https://favorflav.com/nl/recipes/sweet/salted-caramel-chocolate-chip-cookies-met-beurre-noisette/
En red velvet truffels, want die zijn ieders favoriet. Niet per se die van mij
Ik weet niet of ik dit keer mee kan doen met de challenge, want ben straks 2 weken niet thuis bij een oven
Ik ga deze maken met kerst. Uit een pakje, sorry heel fout I know Is gewoon een red velvet taart met soort baileys slagroomtopping volgens mij. Vond het wel feestelijk uitzien. Gekocht bij de Duitse Amazon.
Ik ga witte chocolade lava cakejes met lemon curd lava maken op tweede kerstdag. Lijkt me heerlijk!
Oeps, per ongeluk reactie op jou @CrazyCatLady
Heb je hier toevallig het recept van?
Ja, deze had ik hier gevonden. Lukt het met vertalen?
Jaa top, Google translate lijkt er best een logisch verhaal van te maken. Dus moet lukken denk ik. Dankjewel!
Ik maak met kerst deze. Gister al een keer geprobeerd en hij is zoet, maar heerlijk. Meringue was alleen niet hard genoeg, taart stortte vrij snel in, dus die gaat met kerst wat langer in de oven.
Ik ben erg benieuwd naar de frambozenkletskoppen! Heb je hier misschien een recept voor? Ik heb nog nooit panna cotta gemaakt dus ik ga met kerst denk ik voor de witte chocolade panna cotta van Rutger (who else) maar voor wat extra uitdaging is het misschien leuk om ook jouw kletskoppen erbij te maken!
Dit ziet er echt heel leuk en lekker uit!
Ik ga het recept van Rutger gebruiken, in plaats van melk gebruik ik frambozensap en ik vervang een deel van de amandelen door gevriesdroogde frambozen. Nog niet eerder gedaan dus moet nog even zien of het lukt!
Dankjewel, klinkt goed!