300 gram suiker op 300 gram bloem? Wtf. Die van Rutger of Miljuschka zijn echt beter in verhouding.
Ja dat kan wel als je niet die combi hebt. Zelfrijzend bakmeel is gewoon bloem met bakpoeder er al doorheen.
Wat mooi, wat heerlijk en wat een werk haha
Wauw wat een werk! Mensen die dit ontvangen mogen zich echt gelukkig prijzen met jou!!
Wat een geweldige foto’s, wat moet dit een werk geweest zijn. Het ziet er allemaal zo lekker en netjes uit.
Volgens mij heb jij alles in huis om hiermee iets te doen professioneel gezien!
Wauw fantastisch! Lucky mensen die dit ontvangen!
Ziet er heerlijk uit! Zou een feestje zijn om zoiets te krijgen!
De chocolate chip maak ik standaard voor elk feestje en die is zeer populair! Maar de chai sugar cookies doen het ook erg goed, heb al een paar berichtjes gekregen dat die erg in de smaak vallen.
Dank voor alle lieve reacties iedereen!
Ben er vorig jaar mee begonnen, dus dit is (pas) de tweede keer. Hoop er wel mee door te gaan, wellicht alleen iets minder uitgebreid de volgende keer haha.
Weet iemand of je ook een Victoria sponge cake kunt maken met 1 vorm? Dus dat je een taart doormiddel snijdt en zo twee delen krijgt. Ik heb maar 1 ronde bakvorm in thuis.
Ja zo doet mijn moeder het ook altijd!
Ah super chill dankjewel! Dat wordt het kerst desert haha.
Volledig geïnspireerd door @zaatar ook een kerstkoekjes box gemaakt. Ik ben zelf niet zo’n ster in hele gedecoreerde koekjes, dus het is een mix van vanalles geworden. Heel benieuwd naar de reacties vandaag.
De matcha roll ligt in de vriezer. Ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet na het snijden, ik denk dat de sponge wel iets te dik is en de rol is ook niet helemaal rond .
Nu is het tijd om het andere toetje voor te bereiden. Het wordt een yoghurtmousse met zoute caramelcreme, een crumble met hazelnoot en een compote van duindoornbes.
Ik ga zo voor het eerst een taartje (cheesecake) bakken. Is het goed om hem daarna los in een plastic bakje te bewaren in de koelkast, of kan hij beter eerst in aluminiumfolie of bakpapier gewikkeld worden?
Ik zou cheesecake in de springvorm bewaren, dat is zo’n kwetsbare taart anders. En dan afdekken met vershoudfolie.
De appeltaart zit in de oven! Vanavond lekker een stukje warme appeltaart met vanilleijs en slagroom tijdens het openmaken van de cadeautjes!
Oké hulpkreet: ik voel me toch wat lullig om 2e kerstdag zonder iets zelfgemaakts aan te komen bij de schoonfamilie.
Weten jullie een simpel recept voor cake of koekjes met zelfrijzend bakmeel? Ik heb geen tijd meer om naar de winkel te gaan en heb dus geen bloem in huis… verder wel suiker, lichte basterd, donkere basterd, melk, eieren, kruiden, koffie, wortels haha. Ongezouten nootjes ook nog. Ben aan het paniek googelen maar dat werkt niet
Misschien wafels, als je een wafelijzer hebt? Of een gewone basis cake die je eventueel vult met iets (chocola, stukjes appel en rozijnen of misschien heb je nog fruit in de diepvries oid) Basisrecept vanillecake - Laura's Bakery
Misschien een speculaascake?