Was het geen mokka smaak? Als het maar lekker was
Hahaha Ik wou dat ik dat excuus kon gebruiken. Ik had hem in de oven gezet en vanwege afleidingen niet meer kunnen kijken hoe het de pavlova verging in de oven hahaha.
Hij was echt heel chewy, de smaak was super (lemon curd met slagroom en bovenop Caramel), maar de structuur niet helemaal naar mijn wens
Het toetje met de yoghurtmousse, zoute caramelcrème, hazelnootkruimel en duindoornbes was heel erg goed gelukt!
De matcha roll was qua smaak ook goed gelukt, maar de volgende keer wil ik een ander recept gebruiken voor de cake en deze op een siliconen matje bakken en iets dunner maken.
Wajow dit ziet eruit als een sterrenrestaurant man. Vet mooi!
Woooow heel indrukwekkend zo mooi als dit eruit ziet🤯
Pfff ondanks dst ik echt meeer dan genoeg gegeten heb vandaag krijg ik zo’n zin in eten van jullie!! Ziet er allemaal super lekker uit
Bij een hogere temperatuur komen er vaak sneller scheuren in, soms heb je met meringue gewoon pech. Als het maar goed smaakt!
Zo heb ik zelf gerezen bladerdeeg gemaakt voor croissants, maar het was veel te koud in huis dus ze zijn niet mooi gerezen. Volgende keer maar even in de oven laten rijzen #nailedit. De smaak was wel heel goed!
Ze zien er prachtig uit!
Ach ja, pech hebben hoort er soms gewoon bij inderdaad. De pavlova was in ieder geval wel heel erg lekker! Dus ik was uiteindelijk hartstikke tevreden met mn dessert.
Witte chocolade mousse met een frambozen cremeux, pistache biscuit, krokant van witte chocolade en pistache en een spiegel glazuur.
Voor het eerst zo’n soort taart gemaakt en ook een mirror glaze die was niet volledig gelukt ik had denk fijne suiker moeten gebruiken het was een enorme plakboel haha. Kon de taart ook niet aansnijden zonder het mes warm te maken. Wel zag ik mezelf erin dus daar was ik trots op haha.
De smaak was echt helemaal top dus alles wat ik zo bedacht had kwam helemaal tot zijn recht!
@FrauHelga herken je hem?
Oja iemand aanraders voor rode kleurstof?? Word gek dat bij mij niks rood word…
Woah, ziet er lekker uit. Wil je het recept hiervan delen?
Deze is heel fijn, of zulke potjes van Wilton zijn ook fijn.
Top! Ga ik die eens bestellen. Wilton werd bij mij ook nooit top rood.
Als je het recept wilt zou ik hem even uit moeten gaan schrijven, dus dat komt dan nog! Kan ik hem zelf ook bewaren.
Jaaaa cakeschaal van de Appie!
Wat ziet het er heerlijk uit zeg.
Ziet er mooi uit en de combinatie klinkt ook heerlijk!
Welk recept heb je gebruikt? Ik geef woensdag een etentje en overweeg ook nog een pavlova haha. Probeer een zo foolproof mogelijk recept te vinden
Ik heb deze verhoudingen gebruikt:
Was alleen ongeduldig dus heb het eerste uur op 100 graden gedaan, en toen een half uurtje op 120 graden (boven en onderwarmte). Succes!
Hier sluit ik mij bij aan, prachtig!