Baktopic #2

Ik ben je ook gaan volgen, leuk! Ben ook een side hustle begonnen. Of nouja, ik ga een dag minder werken en daar op richting. Toevallig kom ik nét van een koffietentje hier in de stad en zij gaan waarschijnlijk kaneelbroodjes van mij verkopen! studio.zoet heet ik

20 likes

Voorlopig is het alleen voor de horeca beschikbaar, maar ik hoop echt dat we het snel in de supermarktschappen vinden

1 like

Ik heb wel een paar jaar terug van een bevriend iemand in de horeca Nedervanille kunnen proberen (zaten nog in testfase), waren echt heerlijke dikke peulen. Niet die dunne verschrompelde die je soms ziet in de super.

3 likes

Ja mag zeker, maar ik ben ook nog in opstartende fase! Heb in ieder geval wel wat voorbeeldaccounts voor je

1 like

Wat tof zeg! Ik heb ze vanuit mijn werk gemaild, ben benieuwd naar de smaak en prijsstelling.

2 likes

…kan ik van je bietsen? Grapje hoor

Tenzij :eyes:

4 likes

Haha nou als ik reactie heb laat ik het weten!

2 likes

Heeft iemand hier wel eens zelf sultana gemaakt? In het Engels heet het Garibaldi biscuit. Het komt ook oorspronkelijk daar vandaan.

Ik wil dit namelijk eens maken, maar ben op zoek naar een goed recept. Rutger heeft er niet een en van die Engelse bakkers weet ik zo niet een goede recepten maker die dit misschien heeft. Iemand tips?

Liga lijkt me ook wel geinig om te maken. Dat zal wel hetzelfde idee zijn, zou het niet?

Volgens mij is hier ooit een Smaakmakers aflevering over gemaakt,dat professionals het moeten namaken en volgens mij was dat nog best lastig!

2 likes

Niet zo pinterest-perfect, maar soms is een appeltaart met zelfgemaakt spijs gewoon het beste wat er is :drooling_face:

31 likes

Volgens mij staat er in Sweet (Ottolenghi) een recept. Als ik er aan denk, zoek ik het vnv eens om

1 like

Ik ben echt de tequilaqueen van mijn vriendengroep dus je begrijpt dat ik per direct een recept nodig heb :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Jaaaaa ik wil dit recept!!!

2 likes

Ik heb vanille cupcakes gebakken met vanillebotercrème omdat ik daar heel veel zin in had. Maar nu zijn ze klaar en denk ik tja, het is eigenlijk best een saaie combi :sweat_smile: wat is ongesteld zijn toch leuk

2 likes

woehaha echt herkenbaar voor cravings. Dan denk je: “fuck zoveel zin mudcake ik moet dit NU” bijv en dan eindelijk gemaakt en dan denk je godvrdmm te zoet en klef

3 likes

Jup, zo heb ik ook gummibeertjes gekocht. Ik vind ze niet eens lekker :sob:

3 likes

Een verjaardagstaart voor mijn dochter! Ik knal er morgen nog wat lollies en blauwe bessen op want daar is ze ook gek op.

54 likes

Mooi!! ( Ik dacht heel even dat het oranje dier een naaktslak was. Omg op mezelf)

9 likes

Volgt iemand hier het youtubekanaal van Alvin Zhou? Ik heb laatst een poging gedaan om zijn 100 hour brownies te maken en die waren echt wel goed gelukt! Verder zijn de filmpjes van Alvin zo ontspannend om naar te kijken :sparkles:

6 likes

Oh volgens mij had @DrWrenKingston ook eens deze brownies gemaakt? Wel echt een coole uitdaging maar wat een werk!

@Doperwtje oh leuk ga eens kijken of ik het terug kan zien

@Mtmeru als je zou willen kijken dan ben ik wel echt heel benieuwd!

1 like