Nou deze is in ieder geval prachtig geworden! Mooie foto’s! Ik had inderdaad ook geraspte sinaasappel erdoor gedaan ipv citroen; kardemom is ook een goed idee, ga ik onthouden!
Ik ben ineens helemaal into ‘bakken’. Gister een citroencake gemaakt met citroenglazuur en die was
Nu ben ik zoek naar het lekkerste recept voor kwarktaart? Wie heeft een lekker recept? Mag wel net iets anders/bijzonderder zijn dan de gewone aardbei kwarktaart oid
Voor mijn verjaardag carrot cake met cream cheese frosting, chocoladetaart met koffiefrosting en appelgalette met maple syrup
Gefeliciteerd! Ook met je prachtige taart
Deze bakvormen gekocht bij de Aldi! Dikke namaak van nordic ware maar die kan ik me helaas (nog) niet veroorloven.
Deze staat nu in de oven! Wordt wel een stuk lager, want ik had niet de juiste maat springvorm. 🥲
Het is cake met pistachenoten, citroen en rozemarijn uit het kookboek Simply van Sabrina Ghayour.
Hahahaha ik lach even hardop, ach de smaak zal er niet minder om zijn. Toch maar even een kleinere springvorm kopen.
Koelt nu af en straks het glazuur maken en de toppings erop!
Haha! Ziet er wel lekker uit
Vraagje! Mijn zoontje wordt volgende week 1, en ik wil voor zijn verjaardag wat taarten en een cake bakken. Op de planning staat een appelkruimel plaattaart. Normaal gesproken bak ik een cheesecake met witte chocola en frambozen, maar ik wil even wat nieuws. Iemand een briljant idee?
Oh, en als je een goed recept hebt voor een lekkere cake; deel please
My fave:
Doordat je de eiwitten klopt, krijg je zo’n luchtige cake, en de combi met lemon curd en kruimeldeeg is goddelijk.
En voor meer ideeën, heb je de allereerste post van dit topic doorgespit? Daar staan links naar alle succesrecepten hier besproken.
Oh wat tof! Net snel heen geweest voor die bovenste, maar zag al helemaal niks meer liggen. Zal wel snel gegaan zijn, super jammer!
Mijn moeder is morgen jarig, dus ik heb de dark and sumptuous chocolate vake van Nigella Lawson gebakken! Die is veganistisch en lukt altijd heel goed met glutenvrij bloem (mijn zusje heeft coeliakie), dus voor iedereen geschikt en altijd superlekker. Ook heel erg makkelijk om te maken!
Ik ben aan het watertanden
Oh dat is zon goed recept ja!! Helemaal vergeten dat die bestaat, die ga ik binnenkort weer maken
Alfajores? Ze zien er mooi uit, en wat een gaaf koekjesrekje heb jij.
Ja dat klopt en dankje. Het is een stapelbare koekjesrek. Ik vond dat wel handig, want dat neemt minder ruimte in beslag.
Ik ben zo dol op alfajores!! Hoe zijn ze? Lastig te maken?