Ik heb net bij de boodschappen pure chocolade gekocht dus ben klaar om voor het eerst echt met de challenge mee te doen! 
Heb je ooit nagedacht om mee te doen met heel Holland bakt? Ik geniet echt van je posts en baksels!
Wat een lief compliment 
Ooit serieus overwogen, maar ik heb besloten het niet te doen, de bekendheid die dat met zich meebrengt trekt me helemaal niet.
Edit: Broodweek zou mijn ondergang worden trouwens. 
Mijn hoop is gevestigd op @George , ooit krijg ik haar zover. Mss moet ik alvast een handtekening gaan vragen
.
@George klopt het dat ik in je recept de bereiding van de gekarameliseerde pinda mis? Het laatate deel, de pinda’s met de honing.
Ik begin dan wel direct met kijken. Denk dat je geweldig zou zijn.
Oh wat stom! Ik zie het inderdaad, heb het nu toegevoegd.
@Bunnyslippers Dat lijkt me heel leuk, maar ik ben daar nog lang niet goed genoeg voor! Moet nog even blijven oefenen.
Oké de kladdaka zit in de koelkast. Zometeen even naar de ah voor de oreo koekjes. Ben zo benieuwd!
Ik gebruik dan graag oatly verse volle melk uit de koeling. Vind daarmee tot nu toe alles goed werken!
Ik ga de kladdkaka ook vegan maken en ook een topping nog erbij bedenken
Dank je, kan ik verder met de voorbereidingen 
Ik heb de afgelopen week het hele topic gelezen en kwam een recept van ik geloof @Merel tegen voor vlechtbrood met pesto, zongedroogde tomaat en knoflook. Had alle ingrediënten behalve pesto in huis, dus vanmiddag gemaakt met 2 stroken. Zag er voor het bakken heel goed uit, rook ook lekker, maar hij smaakt echt nergens naar
. Had wel zout toegevoegd, dus weet niet waar het mis gegaan is…
Gelukkig ga ik binnenkort een workshop basis brood bakken volgen, hopelijk worden m’n broden dan beter
.
Ja we zaten helemaal klaar met een borrelplank om te genieten van ons lekkere brood
. Vooral jammer dat ik niet weet wat er mis is gegaan. Hij rook ook naar sultana en een beetje zoet, niet wat ik verwacht had. Misschien toch meer zout gebruiken 
Wat lief dat je dat gaat doen! Appel kruimel is altijd goed, je zou eventueel ook peer kruimel kunnen doen, of een lekkere slof! Dat valt bij de oma van mijn vriend altijd erg in de smaak.
Wat is jouw eet instagram? Ik ga je graag volgen! Mijn account is Keukenrebellen.
Ziet er goed uit! Ik vind aysens kitchen ook echt fijn, niet te veel reclame en leuke turkse en duitse recepten
Ik heb meer een algemeen vreet instagram, dus wil meer jou volgen haha. Als je dat wilt delen hier dan.
Ik heb een tijd geleden deze citroen cheesecake kruimeltaart gemaakt en viel echt bij iedereen onwijs in de smaak!
Ik had zelf nog een laagje lemoncurd tussen de cake en de yoghurtlaag gedaan voor extra citroensmaak, zou dat zeker toevoegen!
Edit: oh zie dat je al een citroen cheesecake hebt haha nevermind!
Misschien zoiets?
Altijd als ik dit soort dingen lees en hoor over bejaarde mensen, bid ik zo hard dat mijn geest ook als ik 80 ben nog open staat voor nieuwe ervaringen ipv in de “zo hoort dat” stand. Hoeveel leuks mis je wel niet als je de appelkruimeltaart kiest uit 3 zulke lekkere taarten, omdat dat de enige is die je kent🤷♀️
En een stoofperen taart? Ik heb die een tijd terug bij de doppio gehad en ooooh zo lekker! Kwarktaart is ook altijd goed of een monchoutaart en dan met cranberry compote. Al is dat misschien al iets te cheesecake achtig. Worteltaart is hier ook altijd een succes, bij iedereen! Je kan er dan eventueel nog rozijntjes door doen en gesuikerde sinaasappelschil.
Twee Allerhande receptjes die ik regelmatig maak (met soms wat aanpassingen) voor bezoek dat geen gekke dingen wilt;
Appel-perencake Appel-perencake recept - Allerhande | Albert Heijn
Makkelijke pruimentaart Makkelijke pruimentaart recept - Allerhande | Albert Heijn
Ik maak deze koekjes vandaag. Ben benieuwd! Ben gek op gember en chocola dus komt vast helemaal goed. Maar was de boter vergeten te kopen gisteren, en ga écht niet naar buiten door dit weer vandaag haha. Dus nu wacht ik op een Gorrilas bezorger