Nee, bij de appie zijn ze eruit, vertelde mijn AH XL. Misschien nog een restantje bij jouw AH?
O, dat kan.
De potjes in de adventskalender zijn heel klein, 30 gram. Dus dit potje is in zijn geheel gebruikt. Een flinke eetlepel ongeveer.
Appeltaart van Rutger gemaakt. Bodem had wel iets dikker gekund denk ik, maar is gelukkig niet soggy dus ben wel blij
Een makkelijk recept is bijvoorbeeld boterkoek. Je hebt weinig voor nodig en de kans dat het mislukt is vrij klein.
De Duitse Amazon heeft 38! verschillende smaken Bonne Maman jam. Een potje kost € 2.79. Ze verzenden ook naar Nederland. De verzendkosten zijn € 3.49. Ik heb een Duits prime abbonement dan betaal je geen verzendkosten Bestel regelmatig een potje en ook andere bakspullen en ingredienten. Zijn vaak goedkoper dan in Nederland.
Weet iemand een lekker recept dat veel eieren nodig heeft? Er liggen er hier nog een stuk of 10 in de koelkast, maar ze moeten snel opgemaakt worden.
Liefst iets van cake/koekjes
Een simpele brownie zou dan ook goed moeten gaan, lijkt mij
Spekkoek?
Bij de Jumbo verkopen we wel van die kleine potjes Hero jam. Daar zit ook abrikoos bij dacht ik. En de xenos bij mij heeft die jampotjes standaard. De action heeft ze soms. Weet alleen niet wleke smaken
https://www.jumbo.com/producten/hero-vruchtenjam-mini-s-6-x-28g-68524PAK
Deze van Hero!
Je kan ook heel snel zelf een klein beetje jam maken met diepvriesfruit of vers fruit.
vanaf 3:27
Sneeuwster taart. Is met advocaat en is wel beetje cake achtig qua structuur en smaak.
Heeft iemand wel eens Russische botercrème gemaakt? Beviel dat goed? Je mag toch wel gecondenseerde melk als je zwanger bent? Iemand in m’n omgeving is zwanger, dus ben een beetje terughoudend met het gebruik van eiwitten. Anders zou ik waarschijnlijk voor Zwitserse botercrème gaan
Ja dat mag je eten als zwangere.
Of je hem betaalbaar vind weet ik niet, maar Panasonic is wel de beste! Als je hem te duur vind, ze staan nog wel eens op Marktplaats!
Echt zo toevallig dat het nu over de Panasonic broodbakmachine gaat. Zat gisteren nog ineens te denken van goh, is dat mss iets voor mij. Zou het vooral willen gebruiken voor kneden (Kitchenaid kan alleen bepaald deeg aan) en rijzen. Weet geeneens of dat ook kan in dat ding. Heb namelijk best een koud huis dus begin er ook vaak niet in. Ook het lange kneden is voor mijn hypermobiele handen denk ik teveel gevraagd.
Wat is nou echt een goede handmixer? Bij mijn stage bij de bakkende dokter gebruikte we kenwood, alleen het gripje liet daar steeds los