Volgens mij mag je de producten van kitchenaid niet in de vaatwasser doen. Ik was ze dan ook altijd met de hand.
Ik had ook ooit uitgezocht of de draadgarde in de vaatwasser kon en dat zou mogelijk moeten zijn, maar ik had hetzelfde probleem en ik heb het daarna maar gewoon niet meer gedaan.
Ik dacht alles, behalve de draadgarde, in de vaatwasser kon. Ik heb er verder nooit problemen meegehad.
Dit inderdaad
Ik dacht het ook maar hij geeft ook af.
Moet effe kijken hoe het stopt.
Draadgarde mag inderdaad niet in de vaatwasser, de rest wel. Mijn vriend heeft mijne een keer per ongeluk er in gedaan. Toen gaf hij ook af, maar dat is wel vanzelf gestopt.
Je kan wel een vaatwasserproof garde bestellen van Kitchenaid (à €40 meer natuurlijk).
Ik overweeg nog om het bovenstuk met blanke lak ofzo te spuiten, maar ben bang dat het niet goed hecht en dan gaat schilferen.
Hij mag er officieel niet in, maar ik heb mijne er ook eens per ongeluk in gedaan en nu doe ik het al 3 jaar haha. Het afgeven wordt wel wat minder, maar hij doet het nog steeds een beetje. Verder doet hij het perfect, dus ik vind het wel prima zo.
Mijn koningskroon heb ik deze week uitgedeeld (en natuurlijk zelf ook een paar stukjes bewaard).
Ik heb echt veel complimenten gekregen en vond hem zelf ook super lekker! Je proeft de rum wel maar als een heel zachte smaak, de jam tussen de lagen is een beetje fris en helemaal niet te overheersend of zoet.
Ik vond hem niet zo mooi gelukt, de volgende keer probeer ik alles wat meer gelijk te maken en de cake netter in vershoudfolie te wikkelen.
Ohhhh maar dit is toch helemaal prima! Niet te streng zijn voor jezelf hoor.
Hij ziet er heel mooi gebakken uit, de jamlaag lijkt goed in verhouding; ik vind hem keurig!
En wat leuk dat je het post. Ik was vandaag in de verleiding om het hier te vragen hoe je het vond maar wilde je niet stalken. En voor hetzelfde geld was het een tegenvaller geweest omdat het je smaak niet is of zo.
Superleuk dat je het zo lekker vond!
Het was echt een groot succes! Ik heb al 2 ‘bestellingen’ doorgekregen haha! Volgende week ga ik hem maken voor de verjaardag van mijn broer.
Ik vond het trouwens heel leuk dat je vroeg hoe het was gegaan
Bedankt voor het delen van het recept!
Wat leuk! Daar heb ik zeker een recept van
—
Ik wilde eigenlijk een babka maken vandaag, maar ik was even vergeten dat hij zo lang in de koelkast moet. Dus ik ga maar even iets anders bedenken. Hebben jullie nog bakplannen vandaag?
Omdat ik weer een beetje wil/moet opletten wat ik eet en soms echt schrik van de hoeveelheid boter en suiker, heb ik een iets gezondere cake gebakken. Deze vind ik echt goed gelukt!
Het resultaat! Chocolade biscuit met een vulling van aardbeienjam en chocolade swiss meringue botercrème. Best tevreden uiteindelijk
Gaan we weer eens een bakchallenge doen? Misschien iets in paasthema? Of iets in suikerfeest thema, kan ook.
Heel tof!
Jaaa, met pasen wil ik nog iets bakken, dus dat is een goed idee
Omdat bloem zo slecht te vinden is, kunnen we ook (een keer hoef niet meteen) een thema rond amandelmeel doen of glutenvrij.
Ja leuk! De challenge is dan om iets te bakken met een ander soort meel, kokosmeel, amandelmeel, meel van gemalen pistache, weet ik het.