We kunnen nog later specificeren naar een bepaald recept. Ik dacht dat minder mensen aan brede challenges deden. Maar eerst pasen.
Misschien een sneeuwster?
Ik vind de Nederlandse vanille zeer geslaagd! Smaakt net zo als die uit het buitenland en er zit veel vanille in. Dit is een half stokje.
Edit: dus niet over de lengte door de helft, maar over de breedte. De peul is dus aardig groot!
Ik ben op zoek naar een blik/doos om cake in te bewaren. Nu wikkel ik het in aluminumfolie en dat staat zo lelijk op het aanrecht.Mijn moeder heeft er eentje van tupperware maar die vind ik echt niet mooi😅. Iemand suggesties?
Net deze kokos boterkoek van Rutger gemaakt. Beetje jammer dat hij minimaal 6 uur moet afkoelen. Wel een makkelijk recept na maanden niks meer te hebben gebakken.
Ohhh dit is een van mijn favo’s!! Heerlijk. Genieten
Ik heb laatst een voor cake en taart meegenomen bij de Lidl:
Hij was erggg vet en zoet maar inderdaad heel lekker.
Ik heb alweer tartelettes gebakken (ben wel een one issue forummer zo haha). Dit keer pecan-karamel met vanille botercrème.
Wauw hoe perfect ziet die eruit Was 'ie net zo lekker als 'ie klinkt?
Jij bent echt een master met de spuitzak. Zo mooi gedaan die witte bolletjes. Dat maakt echt de taart. En de smaken lijken me heerlijk.
Aangezien ik toch geen plannen heb met Pasen ga ik misschien wel lekker bakken dit weekend. Ik denk aan de espresso shortbread uit dit topic en kaneelbroodjes. Wat is jullie favo recept voor die laatste?
Wel een leuke combinatie met je forumnaam
Ik maak dit weekend babka uit de Bakatlas. Die heb ik niet eerder gemaakt, maar ik vervang wel de chocolade vulling met een kaneelvulling en pecannoten.
Thanks! Ik zag die knoopjes en dacht al meteen dat het heel lastig zou zijn maar na het filmpje kijken blijkt dat simpeler dan ik dacht
Laura krijgt weer een lijn met bakproducten bij de kruidvat: Laura's Bakery bakproducten bij Kruidvat - Laura's Bakery
Ik denk niet dat ik dit keer iets ga kopen. Of misschien toch de sloffenring(en). Die quiche set heb ik in december gekocht en werkt heel goed. Aanrader. Daarvoor de spatels gekocht, maar die kunnen niet in de vaatwasser kwam ik achter. Zijn ook klein. Ik vind ze geen aanrader
Ik heb op facebook echt zo veel slechte reviews gelezen over haar spullen, ik zou mn geld er niet aan uitgeven. Voor mn gevoel is het gewoon goedkope meuk uit China met haar naam er op.
Zou voor goede spullen ook eerder naar bakhuys of een andere goede bakwinkel gaan. En anders Lidl/action in de gaten houden
Waar heb je dat gelezen? Ben benieuwd wat anderen zeggen