Op verschillende bakgroepen op facebook, ook in haar eigen groep. Zijn al berichten van een tijd geleden maar echt tools die uit elkaar vallen of bijvoorbeeld wat al gezegd werd, niet in de vaatwasser kunnen (hallo 1980)
Op FB (o.a. in een bakgroep en op haar eigen pagina) heb ik eerder inderdaad ook aardig wat negatieve reviews gelezen.
Zo’n paletmesje met een knik er in vind ik wel heel fijn. Mijne is van Wilton en die heb ik al jaren. Mooi klein en altijd goed met glazuren, veel prettiger dan een paletmes zonder knik.
Ik doe dus alles in de vaatwasser, maar daardoor zijn heel veel dingen wel lelijk geworden. Ik vervang het ooit wel een keer. Zolang het nog werkt, prima
Deze gaat nu de koelkast in en verandert morgen in een babka.
@FrauHelga ik heb paletmessen van de Dille&Kamille. Superhandig, die worden ook gebruikt voor het smeren van lasagne of flammkuchen.
Heeft iemand al eens een Babka met witte chocolade gemaakt? Verbrand dat niet in de oven?
Misschien is dit een leuk last minute paasrecept voor een bakchallenge.
Ik wil een taart maken met zwarte m&m’s als versiering erop. Weet iemand waar ik ofwel zwarte ‘m&m’s achtige decor ( hoeft dus niet perse van m&m’s te zijn) of chocolade ballen in de zwarte kleur kan kopen? Mag ook wel malteser grootte zijn, als het maar zwart is.
Wel duur
Pfff ja, die kwam ik ook al tegen. En dat is wel behoorlijk buiten budget hahaha.
Heb nu wel van die suikerparels gevonden maar daar heb ik ook iemand z’n vulling ermee uit laten knallen dus ben er een beetje huiverig voor geworden…
Ze moeten perse rond zijn? Als dat niet zo is, dan is dit misschien iets
Chocolade dragees - Zwart - Snoep - 1 kg | Blueflower.nl ik ken deze website verder niet, nooit iets besteld.
Chocolade hartjes - Zwart - Snoep - 1 kg | Blueflower.nl
Die is mooi
Ik ben heel lui dit weekend, zoete broodjes worden straks bezorgd door AH en mijn man heeft een heerlijke advocaatslof gehaald. Bakken komt wel weer.
Volgens mij heb jij ook de Bakatlas van Rutger. Ik heb voor het broodgedeelte daarvan het recept gevolgd. En de vulling heb ik gemaakt aan de hand van Laurasbakery recept voor babka.
Via Tiktok, heb hem op mijn niet professionele bak insta gepost ook, thebountybakery
Afgelopen week Key Lime Pie van Flavor Flav gemaakt (hier moest de slagroom er nog op)
En gisteren Toscakaka van Rutger (Bakatlas). Ik maak echt noooooit cake maar deze was lekker!
Ik was al een tijdje op zoek naar een wafelijzer met hartjes maar kwam er niet uit welke ik wilde, bij de kringloop keek ik ook steeds en uiteindelijk kwam ik pas deze tegen bij de kringloop voor 3 euro. Was wel beetje bang dat het over mijn fornuis zou gaan dus had het maar enorm goed afgeplakt haha. Uiteindelijk is er niks naast gegaan.
Ik heb de wafels gemaakt van nettie
Ze waren erg lekker!
Wat een gaaf wafelijzer zeg! Verwarm je deze met je gasfornuis?
Superleuk servies ook, ik hou van Emma Bridgewater.