Ah dat is een goede tip, thanks!
Ik maak deze carrot muffins vaak met rijpe bananen (ik vervang pecannoten wel altijd door walnoten en doe ze door het beslag ipv als ‘topping’)
Geen bakrecept maar ik vries ze in, in stukken, en maak bijv milkshake ervan: havermelk met bevroren banaan in de blender. Je kan ook ijs maken indd met blender en banaan.
Weet iemand een goed recept waarmee ik de kersencake met banketbakkersroom van de AH kan namaken?
Heb je die van Ellouisa al gezien? Deze specifieke cake heb ik niet gemaakt maar haar recepten zijn altijd wel goed, vind ik.
Video:
Uitgeschreven recept:
Wat koekjes gemaakt:
Ohhhhh ben je al druk aan het bakken voor Eid al-Fitr?
Wat een mooie verzameling koekjes heb je gemaakt zeg, ze zien er heerlijk uit!
Ja, ik ben maandagavond begonnen! Ben nu ongeveer op de helft
Wauwwwww
Oh wauw, ik ben echt benieuwd wat voor mooie dingen je nog meer gaat maken! Ga je het ook zo mooi presenteren op grote schalen en zo?
Zooo hee dat ziet er heerlijk uit!!
Sowieso love de kookmutsjes, altijd zo overzichtelijk en met fotos
Dat is wel de bedoeling, maar ik twijfel nog over wat voor soort schaal ik wil. Een lange houten borrelplank leek me ook wel leuk, maar ik denk dat ik mijn vriend naar de winkel stuur hiervoor. Anders sta ik weer 3 uur te twijfelen in verschillende winkels en daar heb ik geen tijd voor. Knopen doorhakken is niet mijn sterkste punt
Kookmutsjes is mijn favoriete website. Duidelijk en ik hoef ook geen ingrediënten om te rekenen als ik 20 koekjes wil ipv 35 ofzo. Tegenwoordig kun je hun cakes ook direct laten omrekenen naar je eigen maat springvorm, super handig
Hier ga ik echt van kwijlen
Omg die pindakaaskoekjes in papier zijn zo lekker!
Wauwww het water loopt me in de mond haha!
Ik ben weer pasteis de nata aan het maken. Wel een werkje, met hopelijk een goed resultaat morgen!
Welk recept gebruik je daarvoor? Ik vond die zo lekker in Portugal!
Van Rutger Bakt. Vond ze vorige keer erg goed geslaagd! Hier boven (rond 30 januari) staat een fotootje maar ik weet niet hoe ik die hier link.
Als je naar dat berichtje toe gaat op die drie stipjes klikken. Dan zie je een soort van paperclip (?) daar klik je op en dan kun je de link kopiëren en plakken in je bericht!