Baktopic #2

Ah dat is een goede tip, thanks!

1 like

Ik maak deze carrot muffins vaak met rijpe bananen (ik vervang pecannoten wel altijd door walnoten en doe ze door het beslag ipv als ‘topping’)

2 likes

Geen bakrecept maar ik vries ze in, in stukken, en maak bijv milkshake ervan: havermelk met bevroren banaan in de blender. Je kan ook ijs maken indd met blender en banaan.

4 likes

Weet iemand een goed recept waarmee ik de kersencake met banketbakkersroom van de AH kan namaken?

1 like

Heb je die van Ellouisa al gezien? Deze specifieke cake heb ik niet gemaakt maar haar recepten zijn altijd wel goed, vind ik.

Video:

Uitgeschreven recept:

3 likes

Wat koekjes gemaakt:

1. Ellouisa: Pennywafel-truffels

2. Ellouisa: Marmerkoekjes

3. Fekkas met dadelvulling | Kookmutsjes

4. Harcha Koekjes – Uit de keuken van Fatima

5. Ellouisa: Mlouza - Marokkaanse amandelkoekjes

6. K3ab ghazal | Ramadanrecepten.nl

7. Maizena koekjes | Kookmutsjes

8. Ellouisa: Pindakoekjes in papiertjes

84 likes

Ohhhhh ben je al druk aan het bakken voor Eid al-Fitr?
Wat een mooie verzameling koekjes heb je gemaakt zeg, ze zien er heerlijk uit!

2 likes

Ja, ik ben maandagavond begonnen! Ben nu ongeveer op de helft :smile:

7 likes

Wauwwwww

2 likes

Oh wauw, ik ben echt benieuwd wat voor mooie dingen je nog meer gaat maken! Ga je het ook zo mooi presenteren op grote schalen en zo? :heart_eyes:

3 likes

Zooo hee dat ziet er heerlijk uit!!
Sowieso love de kookmutsjes, altijd zo overzichtelijk en met fotos

1 like

Dat is wel de bedoeling, maar ik twijfel nog over wat voor soort schaal ik wil. Een lange houten borrelplank leek me ook wel leuk, maar ik denk dat ik mijn vriend naar de winkel stuur hiervoor. Anders sta ik weer 3 uur te twijfelen in verschillende winkels en daar heb ik geen tijd voor. Knopen doorhakken is niet mijn sterkste punt :joy:

3 likes

Kookmutsjes is mijn favoriete website. Duidelijk en ik hoef ook geen ingrediënten om te rekenen als ik 20 koekjes wil ipv 35 ofzo. Tegenwoordig kun je hun cakes ook direct laten omrekenen naar je eigen maat springvorm, super handig

2 likes

Hier ga ik echt van kwijlen

1 like

Omg die pindakaaskoekjes in papier zijn zo lekker!

1 like

Wauwww het water loopt me in de mond haha!

2 likes

Ik ben weer pasteis de nata aan het maken. Wel een werkje, met hopelijk een goed resultaat morgen!

7 likes

Welk recept gebruik je daarvoor? Ik vond die zo lekker in Portugal!

2 likes

Van Rutger Bakt. Vond ze vorige keer erg goed geslaagd! Hier boven (rond 30 januari) staat een fotootje maar ik weet niet hoe ik die hier link.:sweat_smile:

4 likes

Als je naar dat berichtje toe gaat op die drie stipjes klikken. Dan zie je een soort van paperclip (?) daar klik je op en dan kun je de link kopiëren en plakken in je bericht!

2 likes