Eens met @DrWrenKingston ! Ik heb hem natuurlijk blind besteld maar als ik had geweten wat er in stond, had ik hem sowieso ook besteld.
Het is een heel dik tijdschrift, het dikste dat ik ooit gehad heb, en eerder vergelijkbaar met een boek.
De onderste is het tijdschrift, daar bovenop ligt een bakboek. Het is dus een flink dik boekwerk!
Mijne heeft wat beschadigingen aan de kaft, en dat is ook het enige kritiekpunt. Ik denk dat ze het ofwel steviger hadden kunnen maken, of het zorgvuldiger hadden kunnen verzenden.
Wat ik leuk vind is dat het tijdschrift zo veelzijdig is. Er staan klassiekers in maar ook dingen die ik niet ken.
Wel denk ik dat het tijdschrift niet geschikt is voor iemand die 0 ervaring heeft, daarvoor is het net iets te technisch denk ik. Maar voor thuisbakkers met wat ervaring is het zeker geschikt.
Ook de mensen met zeer veel ervaring kunnen hun hart ophalen want met name bij het hoofdstuk desserts staan wat recepten die moeilijk / erg technisch zijn.
Nog wat meer achtergrondinformatie was leuk geweest, maar dan was het boekwerk nog dikker geworden en ergens moeten ze natuurlijk keuzes maken.
Al met al vind ik het een aanrader om te kopen, echt een leuk bewaarexemplaar.