Helemaal laten afkoelen en dan goed afdekken, eventueel in een goed afsluitbaar bakje, maar het kan ook gewoon met folie.
Ik breng nog even verslag uit. Heb uiteindelijk dit recept gevolgd: Zelf scones maken » Zo gemakkelijk, lekker en snel!
En dit filmpje gekeken : https://www.youtube.com/watch?v=6tlQn7iePV4
En het was supergoed gelukt en heel simpel en snel klaar. Ben alleen vergeten een foto te nemen. Ik had de scones volledig klaargemaakt en in afgedekt met folie in de ijskast gelegd tot het tijd was om te eten. Dan wat melk op de bovenkant gedaan en nog een 15 min gebakken ongeveer tot ze wat bruin werden.
Bedenk me nu gezien het zonder ei is dat dit volgens mij ook makkelijk vegan moet kunnen?
Nee! Gelukkig slaat mn moeder altijd genoeg in, dus de finishing touch doe ik bij mijn ouders.
@itakepictures Ik ga de kaneelbroodjes nu maken!
Heel leuk, ook de vorm zo!
Ik maakte vanochtend vroeg al hot cross buns.
Zonder rozijnen maar met chocolade druppels. Mijn vriend lust geen rozijnen en gezien de stol er ook al is… ben benieuwd hoe ze smaken.
Zo leuk, iedereen hun paasbaksels! Ben de laatste tijd zelf nauwelijks aan het bakken, even geen tijd en ruimte in m’n hoofd voor ofzo, maar heb net toch eventjes wat tijd voor mini appelkruimeltaartjes gemaakt.
Fijn pasen iedereen!
Hij is niet zo mooi geworden als gehoopt maar gelukkig wel heel lekker. Baksels mooi afwerken is een kunst apart zeg, had ruzie met de spuitzak voor de slagroom en gelukkig zie je de banketbakkersroom niet
)
Wat een heerlijke creaties hier allemaal! Ik ga zo deze brownie bites van Miljuschka maken: Easter brownie bites - Miljuschka
Iemand toevallig dit recept al eens gemaakt?
Ik ben ook aan het bakken geweest voor de pasen!
Scones van missfoodwise ( uit het britse bakboek)
En een advocaatslof naar onderstaand recept:
Mooie baksels heeft iedereen gemaakt!
Ik heb de babka uit een eerder gepost filmpje gemaakt:
Hij is misschien net een beetje te lang in de oven geweest, ik heb de andere helft in de koelkast, dus die ga ik iets korter bakken.
Mijn eerste poging tot een laagjes taart met botercrème. Basic biscuit met een vulling van witte chocolade crème en perzikjam. Hij kan wat strakker afgewerkt maar ik heb er vooral veel plezier van gehad!
Mijn biscuit kwam alleen niet zo hoog. Ik heb echt heel lang het ei geklopt en de bloem er voorzichtig doorheen gespateld maar toch werd hij niet zo hoog. Iemand tips
Wat strakker? Ik vind het echt super mooi. Zo leuk al die baksels!
Ja die toefjes en bovenkant zijn niet helemaal recht haha. Echt heel lastig om die bovenkant strak te krijgen.
ok na jullie mooie taarten valt deze een beetje in het niet. Lelijke foto ook zo met dat dienblad en bakpapier, maar ik kwam er te laat achter dat mijn springvorm lekt

Het is in ieder geval een moussetaart met passievrucht, mango, witte chocolade en een zandtaartbodem
Niet zo bescheiden allemaal, ik vind m er echt heerlijk uitzien!
Mini citroencheesecakejes met mascarponeroom. Lekker maar niet heel bijzonder. Ik vind een keylimepie dan meer smaak hebben en ook wat voller van smaak. Het voordeel is wel dat het kleine bites zijn, dus qua hoeveelheid ga ik hem zeker onthouden!
Kaneelbroodjes, echt meeeega lekker!! Het was een “1-uursrecept”, ze stonden met 2 uur gebakken en al klaar. Maar vond het alsnog goed te doen.
Lekkeeerrr! Heb je een recept van de kaneelbroodjes?
Ik vind hem er juist heel mooi uit zien met die sterretjes en hoe noem je het, drizzle? Haha. Klinkt ook erg lekker!