Zo leuk, iedereen hun paasbaksels! Ben de laatste tijd zelf nauwelijks aan het bakken, even geen tijd en ruimte in m’n hoofd voor ofzo, maar heb net toch eventjes wat tijd voor mini appelkruimeltaartjes gemaakt.
Fijn pasen iedereen! 
Zo leuk, iedereen hun paasbaksels! Ben de laatste tijd zelf nauwelijks aan het bakken, even geen tijd en ruimte in m’n hoofd voor ofzo, maar heb net toch eventjes wat tijd voor mini appelkruimeltaartjes gemaakt.
Fijn pasen iedereen! 
Hij is niet zo mooi geworden als gehoopt maar gelukkig wel heel lekker. Baksels mooi afwerken is een kunst apart zeg, had ruzie met de spuitzak voor de slagroom en gelukkig zie je de banketbakkersroom niet 
)
Wat een heerlijke creaties hier allemaal! Ik ga zo deze brownie bites van Miljuschka maken: Easter brownie bites - Miljuschka
Iemand toevallig dit recept al eens gemaakt?
Ik ben ook aan het bakken geweest voor de pasen!
Scones van missfoodwise ( uit het britse bakboek)
En een advocaatslof naar onderstaand recept:
Mooie baksels heeft iedereen gemaakt!
Ik heb de babka uit een eerder gepost filmpje gemaakt:
Mijn eerste poging tot een laagjes taart met botercrème. Basic biscuit met een vulling van witte chocolade crème en perzikjam. Hij kan wat strakker afgewerkt maar ik heb er vooral veel plezier van gehad!
Mijn biscuit kwam alleen niet zo hoog. Ik heb echt heel lang het ei geklopt en de bloem er voorzichtig doorheen gespateld maar toch werd hij niet zo hoog. Iemand tips 
Wat strakker? Ik vind het echt super mooi. Zo leuk al die baksels!
Ja die toefjes en bovenkant zijn niet helemaal recht haha. Echt heel lastig om die bovenkant strak te krijgen.
Het is in ieder geval een moussetaart met passievrucht, mango, witte chocolade en een zandtaartbodem
Niet zo bescheiden allemaal, ik vind m er echt heerlijk uitzien!
Lekkeeerrr! Heb je een recept van de kaneelbroodjes?
Ik vind hem er juist heel mooi uit zien met die sterretjes en hoe noem je het, drizzle? Haha. Klinkt ook erg lekker!
De smaak is inderdaad het belangrijkste
maar qua looks zou ik ook zeker blij zijn als deze taart voor mijn neus zou staan
.
Toevallig dat je dat zegt over het zelfrijzend bakmeel. Ik was het ei in eerste instantie vergeten waardoor ik die pas aan het einde heb toegevoegd maar omdat het niet meer goed wilde mengen heb ik er ook extra zelfrijzend bakmeel bij gedaan. Inmiddels al 4 scones achter de kiezen met veel clotted cream en aardbeien compote haha.
Nice! Prima receptje he? Vind de luchtige structuur van de broodjes heerlijk. Ga ze morgen weer maken.
Welke frosting had je er bij, die uit het recept?
Ik ben echt aan het genieten van al jullie mooie foto’s! Wat een heerlijke baksels komen hier voorbij. Vrolijk Pasen iedereen!
Ik zie zoveel mensen zeggen ‘niet helemaal netjes’ of ‘niet zo mooi’ maar ik vind al jullie baksels prachtig! Stuk voor stuk zien ze er heerlijk uit, en superleuk om te zien dat jullie zoveel gebakken hebben.
Omdat ik vooral veel tijd kwijt was aan koken en een verjaardag had, heb ik niets gebakken. Dus dat heb ik Dunkin’ Donuts laten doen.
Paasdonuts in de liefste en leukste uitvoeringen (o.a. een bij en een kuiken) dus mijn dochter is sowieso gelukkig.
Nog iets, ik heb de openingspost bewerkt. Er staat nu een groot gedeelte van de meest gebakken recepten uit beide baktopics, per categorie.
Externe recepten heb ik gelinkt, recepten van hier heb ik onder een vinkje (samenvatting) gezet.
Het is natuurlijk mogelijk dat ik over sommige succesnummers heen heb gekeken en die er niet bij heb gezet. Je mag die dan gewoon toevoegen aan de openingspost, want elk lid kan de post bewerken.
Mocht dat niet lukken dan wil ik het ook wel doen.
Hopelijk is het nu nog makkelijker om favoriete recepten terug te vinden!