Baktopic #2

Vooral de middelste laag vond ik echt goddelijk :drooling_face:

52 likes

Miljuschka komt met een tweede magazine! Vond de eerste leuk.

5 likes

Hey dat is leuk nieuws! Hopelijk zitten er ook wat bakrecepten bij. Ik vond het eerste nummer leuk, ik denk nog even na of ik deze ook ga aanschaffen.

Rutger heeft trouwens ook een hele leuke actie voor Moederdag, een cake-bakpakket met daarin o.a. een gesigneerd exemplaar van zijn boek over cakes.
Ook leuk om zelf te houden natuurlijk!

5 likes

Oe ik vond de eerste heel tof dus deze ook maar meteen besteld.

1 like

Wauw hij ziet er echt prachtig uit zeg! Wat is het precies?

Dankje!! Het is millionaires shortbread. Vooral de bovenkant was echt leuk om te maken :slight_smile:

2 likes

Rutger’s straciatella madeleines

17 likes

Dank voor de tip! Is het boek een aanrader?

Zeker! Ik ben sowieso fan van Rutger maar ook dit boek vind ik weer een aanwinst.
Zijn er specifieke zaken over het boek die je wil weten? Want dan pak ik hem er even bij. :smiley:

1 like

O wat leuk! Vond de 1e ook erg leuk, dus denkt at ik deze mss ook wel ga bestellen.

Ja boven en onder warmte.

2 likes

Deze zien er echt super lekker uit! Ik heb het recept meteen opgeslagen.

Als verlaat verjaardagscadeau heb ik een prachtige tulband bakvorm cadeau gekregen. Ik heb alleen nog nooit een tulband cake gebakken :grimacing: Welk recept is echt een aanrader wat jullie betreft? Ik zou wel graag iets speciaals maken, niet alleen een standaard cake.

2 likes

Ik vind Rutger’s tulband uit de openingspost het lekkerst!

2 likes

Bedankt voor de tip! Ik hou van baksels met amandel, dus dit is zeker een goed begin.

1 like

Dank hiervoor! Omdat de meeste mensen hier metrisch bakken, heb ik jouw lijstje in de openingspost gezet met verwijzing naar het originele recept voor de bereidingswijze.

1 like

Ik heb even naar de inhoudsopgave gekeken en ik denk dat ik het voor mezelf ga kopen. Het lijkt me een fijne combi van basisinfo/recepten en ook variatie. En als jij het een aanrader vindt als ervaren bakker kan het niet misgaan!

2 likes

Ik heb deze weleens gemaakt en hier gepost. Vooral de vulling van pecan en kaneel was erg lekker! Moet je natuurlijk wel van houden, maar persoonlijk vond ik hem heerlijk!

2 likes

Ziet er super goed uit! Ik hou van pecannoten en kaneel, dus dat zit wel goed :smile:

1 like

Nigella’s devil’s food cake

34 likes

Hahahhaa ik ga helemaal stuk om dat ‘groetjes aan je moeder’ onderaan

2 likes