Ik vind dit zo’n leuke website, ze besteden zoveel aandacht aan de recepten met al die foto’s!
Zou je dit in kunnen vriezen trouwens? Ideaal voor onverwacht bezoek!
Ik vind dit zo’n leuke website, ze besteden zoveel aandacht aan de recepten met al die foto’s!
Zou je dit in kunnen vriezen trouwens? Ideaal voor onverwacht bezoek!
Vooral goed in de gaten houden! Ik heb sinds kort een heteluchtoven en maakte daar laatst cheesecake in. Ondanks dat de oven op lagere temperatuur stond ging het alsnog heel snel. Mijn cheesecake was na 30 minuten eigenlijk al bijna klaar terwijl ik normaal gesproken voor dit recept pas na 45 minuten zou gaan kijken (en meestal moest 'ie dan nog wel even).
Lijkt dit je wat? Ik maak dit weleens voor bij de Harira soep en gebruik dan voor het gemak altijd kipgehakt.
Niet moeilijk om te maken en redelijk gezond
Edit: misschien wel meer koken dan echt bakken bedenk ik me nu wel lekker haha!
dit ziet er heeeeel goed uit
Dank, het is ook echhhhht goed haha. Helaas mag ik zelf maar 1 plakje en de rest deel ik uit.
Je zou misschien ook een broodje met zongedroogde tomaten en olijven kunnen maken. Of een vlechtbrood met iets van olijven er doorheen. Dan kun je gewoon volkoren meel gebruiken in plaats van normale bloem. Je zou eventueel ook volkoren flatbread kunnen maken, maar dat is wel heel simpel, ik weet niet of je iets moeilijkers zoekt.
Ik heb nog een blik perziken staan… Weet iemand of ik daar iets mee kan bakken?
Nouja bakken, het is een kwarktaart maar wel echt heel lekker!
Oeh da’s wel een goed plan inderdaad! Thanks!
Meid, wat een planning. Ik zou willen dat ik nu nog wakker was omdat ik cheesecakes gebakken had. Goed bezig en het is vast geslaagd
Vraagje, ik heb net mijn eerste Nordic Ware bundtvorm gekocht nav enthousiaste reacties hier op het forum. Nu zit er een klein bobbeltje aan de binnenkant. Is dit normaal voor Nordic Ware? Was best een dure vorm en vind het jammer dat hij niet helemaal gaaf is. Of ben ik nou heel erg een zeur
Is dit de Swirl-vorm?
Ik vind het lastig in te schatten hoe groot het is, maar netjes is het niet nee.
Nordic Ware is een groot merk, de kwaliteit is normaal gesproken uitstekend, en je betaalt daar ook voor. Een dergelijke oneffenheid moet eigenlijk niet mogen, vind ik. Mijn vormen hebben deze oneffenheden niet en in winkels heb ik dit ook nooit gezien.
Ik zou even contact zoeken met de winkel waar de vorm gekocht is.
Het is idd de Swirl. Het is niet megagroot maar voor 44 euro verwacht ik toch wel enigszins “perfectie”. Heb hem bij Bouwhuis gekocht. Zal maandag eens bellen met de klantenservice en kijken wat zij ervan zeggen. Bedankt voor je reactie!
Ik wil de snelle cinnamon rolls van Laura’s Bakery maken, maar heb twee vraagjes:
Ik neem aan gewoon zachte boter, denk dat je ze moet insmeren?
Ik zou ze in een bakblik doen omdat ze dan zo lekker tegen elkaar aan gaan zitten. Maar dat hoeft dus niet.
Hopelijk waren ze als nog snel
Thanks, ik ga ze morgen ochtend bakken!
Als boter gesmolten moet staan staat dat eigenlijk altijd aangegeven als gesmolten boter. Dus bij zacht zou ik uitgaan van goed op kamertemperatuur/smeerbaar.
Te laat waarschijnlijk, maar ik heb ze vorig week gebakken. De boter gesmolten, vond ik gemakkelijker. En in een muffinvorm gebakken, ze waren heerlijk!
Had idd gesmolten, vond ik ook makkelijker! Zijn gelukt