Ja die dikke plakken bladerdeeg vind ik ook een beetje suf staan, maar volgens mij is dat rommelige wel een beetje de stijl van CLF. Zij hebben nooit hele strakke baksels/foto’s. Sowieso vind ik hun recepten ook niet om over naar huis te schrijven, dat idee van 5 or less is heel leuk, maar dat betekent ook dat ze alle kruiden achterwege laten en er dus ook vrij weinig smaak aan een gerecht zit.
Ik moet zeggen dat ik dit jaar voor het eerst tompoucen heb gebakken en er niet zo veel room tussen heb gedaan, maar dat vond ik uiteindelijk veel lekkerder. De verhouding room/bladerdeeg is dan wat beter en ik ben ook niet een hele grote fan van banketbakkersroom. Dus misschien is het ook wel persoonlijke smaak van de bakkers.

die eerste lijkt echt van een kleuter, kan je je profileren als iemand van de simpele en makkelijke recepten maar dit slaat toch alles

Toen ik eenmaal bezig was ging het gewoon goed! Volgens mij heb je ook een soort van opzet stukje om dit te voorkomen (en om tussendoor van spuitmondje te kunnen wisselen)