Ik heb nog nooit naanbrood gemaakt, dat lijkt mij dan weer bewerkelijker dan zuurdesem. Probeer het gewoon eens! Ik zag er wel een beetje tegenop van te voren omdat het proces wel veel tijd kost. Tenminste, veel wachttijd. Actief hoef je niet zoveel te doen.
Ik gebruik dit recept voor de starter en de verhoudingen voor het brood zelf, en dit recept vind ik fijn omdat ze in een tijdschema beschrijft wanneer ze wat doet als ze het brood gaat maken. Dus om 8.00u doe ik dit, om 17.00u doe ik dat, etc. Dat vond ik zelf fijner omdat ik dan niet hoefde uit te rekenen hoe laat ik moest beginnen om met al het wachten niet op een onmogelijk tijdstip uit te komen.
Na de eerste keer vroeg ik me echt af waarom ik het zo lang had uitgesteld. All die recepten voor zuurdesem zijn zulke lange verhalen terwijl het eigenlijk heel simpel is. Al die tips online zijn wel handig hoor, maar vooraf had het een beetje een afschrikwekkend effect op mij. Nu ik een beetje een idee heb wanneer ik wat moet doen varieer ik nu steeds wat om te kijken of dat het brood beter maakt.
Nu heb ik zelf ook een lang verhaal geschreven over zuurdesem 
Je cake ziet er mooi uit! Ik houd niet zo van citroencake, ben meer van de standaard cake, maar deze ziet er letterlijk uit om op te eten 
. En die van jou ziet er ook uit om op te eten!
’

.
Zijn ze lekker?