Ik wil eigenlijk heel graag eens foccacia proberen te bakken. Heeft iemand een goed, niet al te ingewikkeld recept? Ik heb geen fancy mixmachine, dus het moet met de hand te doen zijn. 
Ik wil ook graag een zuurdesemstarter maken met tarwebloem, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand het gouden recept?
Niet echt bakken, maar de chocolade mousse van Rutger. Hij heeft inderdaad gelijk dat dit echt een pure smaak heeft. Niet echt mijn ding. Mijn man heeft er mega veel slagroom doorheen gedaan en nog een toef erop. Kon beter melk chocolade gebruiken ipv puur. Wel heel lekker door de aanpassing.
Ik raakte geïnspireerd door al het brood en wilde ook graag iets hartigs bakken. Het werd kaasbrood van de Balkan uit het Honey&Co bakboek, maar dan met feta en parmezaanse kaas i.p.v. feta en pecorino! Dit was echt heel erg lekker🥰
Dankje! Daar heb ik dit recept voor gebruikt 
In mijn recept doe ik het wel in de standmixer, maar je kunt eigenlijk zo goed als al het deeg ook met de hand doen hoor! Focaccia is wel een vrij nat deeg, dus schrik niet van de plakkerigheid. Na ongeveer 10 minuten kneden merk je dat het deeg wat minder begint te plakken en iets elastischer wordt, dan is het klaar om te rijzen.
Ben de hele nacht bezig geweest om te plannen wat ik volgende week allemaal ga bakken
. Wil net als afgelopen Kerst een box met koekjes (& andere baksels) gaan rondbrengen voor Eid. Heb er nu nog helemaal zin in, maar als ik de planning zie, denk ik dat ik volgende week mezelf weer ga vervloeken en me ga afvragen waarom ik het mezelf weer aandoe.
Ik bereid me alvast voor op de rugpijn die ik ga krijgen.
Heb afgelopen weekend franse tartelettes gebakken en gevuld met banketbakkersroom en aardbeien. Erg blij met hoe het is gelukt voor een eerste keer. Moet nog wel baktijd/oven temp beetje tweaken.
Ohhh wat een fijn plan! Maak je foto’s? Ik vind dat soort dozen vol koekjes zó prachtig.
Ik wil koekjes bewaren in zulke foliezakjes, maar ze moeten dan na een week nog wel knapperig zijn. Ik wil die zakjes dichtvouwen en dan nieten. Doen jullie er nog iets bij in? Ik las iets over rijst, brood of suikerklontjes om ze vers te houden.
Knap gedaan, zo lekker zijn dit soort tartelettes! 
Tip voor de bakkers:
Er is met ing rentepunten 20% korting op alle kitchenaid.
Ik zelf zou wel een standmixer willen maar vind het nog wel veel geld voor hoeveel ik bak en heb ruimtegebrek op keukenblad.
Echt doooooen! Ik ben zo blij met die van mij, het is echt een verademing om niet meer steeds met die handmixer in de weer te moeten staan 
Ik heb zelf Oreo’s gemaakt! Uit het “1000 cookies” boek. Het recept zegt dat het moeilijk is/lang duurt maar ik vond t echt mega easy en fool proof haha. Niet zo mooi op de foto gekregen en wat groter geworden dan bedoeld, maar ze smaken echt naar Oreo’s!
Tof! Ik ga eens informeren of het ook op de accessoires geldt, ik wil nog heel graag een glazen mengkom en dat zou wel schelen. Ik kan je een KitchenAid zeker aanraden, maar ik kan me het ruimtegebrek voorstellen. Overigens kun je hem dan beter niet met deze actie kopen, want gemiddeld krijg je online wel meer dan 20% korting op de prijzen die KitchenAid zelf hanteert. (Voor de accessoires is het over het algemeen wel een goede deal haha)
@the.rebel.club Wat leuk! Ze zien er heerlijk uit!
Ja het geldt ook op accessoires!
Ik hoorde indd dat soms mensen 30% korting hadden. Zal er eens op letten.
Super, thanks!
Ik heb mijne bij een kookwinkel gekocht, hij heeft daar als demo model gestaan en er zat een klein krasje op. Uiteindelijk heb ik hem voor €375,- gekocht in plaats van de €699,- die KitchenAid er zelf voor vraagt, dus misschien loop je ook wel eens tegen zo’n fijne deal aan.
Ah wat een goede deal! Soms vind ik het juist fijner als er ergens al een klein krasje op zit, dan voel ik me minder slecht als ik het zelf beschadig omdat het dan al niet meer uitmaakt haha.