Knap gedaan, zo lekker zijn dit soort tartelettes!
Tip voor de bakkers:
Er is met ing rentepunten 20% korting op alle kitchenaid.
Ik zelf zou wel een standmixer willen maar vind het nog wel veel geld voor hoeveel ik bak en heb ruimtegebrek op keukenblad.
Echt doooooen! Ik ben zo blij met die van mij, het is echt een verademing om niet meer steeds met die handmixer in de weer te moeten staan
Ik heb zelf Oreo’s gemaakt! Uit het “1000 cookies” boek. Het recept zegt dat het moeilijk is/lang duurt maar ik vond t echt mega easy en fool proof haha. Niet zo mooi op de foto gekregen en wat groter geworden dan bedoeld, maar ze smaken echt naar Oreo’s!
Tof! Ik ga eens informeren of het ook op de accessoires geldt, ik wil nog heel graag een glazen mengkom en dat zou wel schelen. Ik kan je een KitchenAid zeker aanraden, maar ik kan me het ruimtegebrek voorstellen. Overigens kun je hem dan beter niet met deze actie kopen, want gemiddeld krijg je online wel meer dan 20% korting op de prijzen die KitchenAid zelf hanteert. (Voor de accessoires is het over het algemeen wel een goede deal haha)
@the.rebel.club Wat leuk! Ze zien er heerlijk uit!
Ja het geldt ook op accessoires!
Ik hoorde indd dat soms mensen 30% korting hadden. Zal er eens op letten.
Super, thanks! Ik heb mijne bij een kookwinkel gekocht, hij heeft daar als demo model gestaan en er zat een klein krasje op. Uiteindelijk heb ik hem voor €375,- gekocht in plaats van de €699,- die KitchenAid er zelf voor vraagt, dus misschien loop je ook wel eens tegen zo’n fijne deal aan.
Ah wat een goede deal! Soms vind ik het juist fijner als er ergens al een klein krasje op zit, dan voel ik me minder slecht als ik het zelf beschadig omdat het dan al niet meer uitmaakt haha.
Ik lees ook hele goede dingen over de kenwood kmix kmx750 (1000w 5Liter). Die kost 266 en nu met 40€ cashback maar 226.
Dat ie vooral ook voor brooddeeg goed is, en daar wil ik hem bijv ook voor want cakemix kan makkelijk met handmixertje maar bij brooddeeg lang kneden ging hij laatst heet worden en roken
Iemand hier ook een kenwood en goede ervaringen?
Yes! Ik heb er 1 sinds begin dit jaar. Gebruik hem vooral voor het maken van brooddeeg en dat gaat perfect. Degelijk, stevig en kan grote hoeveelheden aan. Ben er heel blij mee!
Hier nog iemand die superblij is met de Kitchenaid.
Is de korting via Kitchenaid zelf? Want die vragen sowieso hogere prijzen, mijne was los van kortingen via Coolblue 100 euro goedkoper (… minder duur) dan via hun eigen site. Dus als je via hun zelf 20% korting hebt valt het helaas best tegen en zou ik wachten op een aanbieding van Coolblue of een andere winkel.
Oh leuk! Ook precies dit model?
Ik zit er serieus over te denken… vooral met de cashback actie is het niet superduur… hmmm twijfels.
Ah fijn!
Ik denk dat het voor mij sowieso geen kitchenaid wordt omdat ik echt niet zoveel bak en ook heel weinig dingen zoals room en slagroom omdat ik lactose intolerant ben, dus vaak cakes, muffins, koek, brooddeeg. Dus dan vind ik de prijs van kitchenaid wel erg hoog omdat ik een handmixer voor beslag ook niet erg vind. Meer voor deeg wil ik zo’n standmixer, want dat trekt mn handmixer maar net. Maar ik postte de tip vooral voor de medebakkers hier die graag kitchenaid willen
Net nougat gemaakt (als soort van generale repetitie voor de nougat die ik volgende week wil maken). Was een zieke plakboel en heb m’n vingers verbrand, maar het zag er op zich wel goed uit! Nu afwachten tot vrijdag of zaterdag om te zien of hij goed uithardt.
Oh leuk lijkt me dat! Was het lastig?
Vond het best tricky! Je moet vrij veel tegelijk doen en het is best precies (suikersiroop-mengsel tot 145 graden krijgen, vulling iets verwarmen, honing tot 130 graden brengen en eiwit kloppen moet allemaal vrijwel tegelijk, bijvoorbeeld). Kan nu ook nog niet zeggen of het is gelukt, omdat het kan zijn dat hij te zacht blijft, maar heb goede hoop! Met een beetje goed plannen is het opzich wel te doen hoor, recept paar keer goed lezen en wat filmpjes kijken helpt zeker! (ik neem nu dus aan dat het eindresultaat geslaagd is hahaha misschien zeg ik over een aantal dagen iets anders).
Nice! Welk recept heb je gebruikt?
Van Rutger (maar hij heeft hem uit het boek van Hidde de Brabander). Heb alleen een andere vulling gebruikt (eentje die niet zo duur is haha), en dus wel een paar keer het filmpje van Hidde (die in het artikel gelinkt staat) gekeken.
Waar zie je dit dat het ook op accessoires geld? Wil namelijk de pasta machine voor op de staande mixer en met die korting is dat wel top!