Hier ook monchoutaart!
@Luzarl ben wel benieuwd, denk dat het wel machtig is ja! Wat ga je doen?
Ik heb de mix van roomkaas, water en de mix gewoon in de vorm gedaan bovenop de kruimels en hem in de koelkast gezet. Zometeen wat fruit erop en dan zien we het wel. Als het echt te erg is doe ik er wat magere yoghurt bij, denk ik
Ik heb het zelf met een cake nog nooit geprobeerd, maar wel eens met dressings maken enzo. Werkt prima.
Had een beetje gegoogled voor je, maar misschien was je dat zelf ook al tegen gekomen hoor en wilde je gewoon ervaringen weten. Maar ik vond oa dit
Ellouisa: Citroencake van starbucks en zij is hier wel populair dacht ik dus zal ze vast wel een punt hebben.
Aah super fijn! Dankjewel voor je moeite 
Ja dat kan hoor, deed mijn moeder vroeger ook altijd!
Gisteren was ons zoontje jarig dus ben ik weer lekker aan het bakken geweest.
Cheesecake met een vulling van blauw bessen en een pecan pie.
Ziet er lekker uit! Nog gefeliciteerd met je zoontje
.
Wat snij jij goede stukken taart, lekker groot
.
Ik ga woensdag spekkoek maken! Mijn vriend vraagt hier al een tijdje om, waarschijnlijk krijgt hij een baan aangeboden waar hij woensdag een dagje gaat proef werken, dus reden voor een verrassing. Zo niet, is er taart om te troosten 
Ben heel benieuwd erna. Best wat werk qua wachten en weer nieuw beslag erop doen. Maar hoop dat hij er goed uit komt te zien en lekker is!
Ook is er weer een taart besteld, dat vind ik echt super leuk! (Slof, favoriet om te maken)
Haha, nou hè! Bij ons komen ze niet van hun Corona kilo’s af hoor….
Oh ben heel benieuwd hoe je het maken van spekkoek vindt! Lijkt mij ook leuk maar ook veeeeel werk en dat houdt me tegen
Daarom had ik het al die tijd al niet gedaan
zag er erg tegen op haha.
Ik laat de rozijnen in zijn recept altijd weg (en vervang ze ook niet voor iets anders). Superlekker ziet 'ie er uit zeg!
Spekkoek maken is leuk!
2x gedaan nu. En ik moet zeggen dat ik het qua werk en wachten wel een soort van vond meevallen? Na 3 lagen wist ik wel een beetje wat het nodig had en kon ik daarna steeds tussendoor de keuken opruimen (en afwassen destijds
love de vaatwasser die ik nu wel heb
)
Wat voor spekkoek maak je?
Gewoon de classic of met pandan?
(of andere smaak kan natuurlijk ook)
Ah leuk! Welke heb jij al gemaakt? Ik maak de classic variant voor nu.
Ja die vaatwasser mis ik nog wel nog steeds, afwassen dus maar tussendoor 
Duurt wel veel langer dan wat Rutger in zijn recept zegt, gelukkig ben ik zo vroeg begonnen. Moet om 1 uur ergens zijn en hij moet nu nog een laag en dan nog 10-15 min en ik moet nog fietsen 
Ik had weer eens een idee voor een tartelette en aangezien ik echt nog kilo’s (letterlijk) deeg in de vriezer heb liggen is het makkelijk bakken. Tartelettes zijn denk ik echt mijn favoriete baksel, dat fijne ziet er altijd zo mooi uit en je kunt het heel eenvoudig houden en toch een mooi taartje maken.
De vulling is een soort ganache van passievrucht, yoghurt en witte chocolade.
Mijn moeder heeft deze, zij vind hem erg leuk!
Wauw!