@Croky ah ja ik denk dat je wellicht gelijk hebt, dat ze min tot stand 1 bedoelen. Dat leek me zo licht. Bij de overige functies zoals boter kloppen kan ik zelf wel inschatten op welke stand ik hem wil, maar aangezien ik nog nooit machinaal deeg heb gekneed had ik echt geen idee.
M’n brood zit nu al in de oven, ga het volgend weekend proberen op een lage stand! Dan blijft hij sowieso wel beter staan, maar ga nog even kijken bij Action voor een matje. Dank @Bird !
@George ik ben blij dat het toch wel herkenbaar is! Ga het nog even proberen met wat aanpassingen maar als je zelfs met een professionele mixer nog met de hand kneedt, dan is het niet gek als ik dat met mij Kenwood ook zou moeten doen.
@Harrrie 10 minuten? Ik heb veel langer gekneed. Het deeg veerde wel terug, maar het was dus wel plakkeriger dan wanneer ik het handmatig kneed. En gewoon niet zo mooi en elastisch. Toen was ik het zat en ben ik maar gewoon gestopt met kneden 
Bedankt voor jullie reacties, heel fijn en het helpt me weer verder op weg!
Misschien dat ik zo m’n starter gewoon weer voed en dan maak ik dit weekend nog een brood