Score: Een fantastisch bakboek van Dorie Greenspan voor nog geen 18 euro. Normaal zijn haar boeken flink aan de prijs, en dat is ook niet gek gezien de kwaliteit van de recepten.
Deze stond al een tijd op mijn lijstje maar 40 euro vond ik wat te gortig en toen was 'ie ineens zomaar een heel stuk afgeprijsd.
Er hadden van mij meer foto’s in gemogen. Wel een absoluut voordeel: ingrediënten staan niet alleen vermeld in volumes maar ook in grammen. Het is nog even lastig om te beslissen waar ik ga beginnen want er staat zoveel lekkers in.
Niet echt een goede foto want dat was ik weer eens vergeten, maar gisteren citroen-kardemomcake met een beetje pistache gemaakt en lemon curd bovenop.
Helaas niet zo mooi gerezen als ik wilde, maar desalniettemin erg lekker! Recept geïnspireerd op de lemon pistache cake uit Tanya Bakes
Mmm die cheesecake😍
Wat een mooie foto, hij is net zo mooi als in het boek!
Zo mooi! Jammer dat je niet mijn collega bent. We hebben een taartrooster op werk, maar wordt niet echt aangehouden.
Welk recept heb je gebruikt? Heb nu die van miljuschka een paar keer gebakken, dus wil wel eens wat anders proberen!
Mijn bananen zijn dus ook alweer overrijp
Wat fantastisch. Ik ga dit introduceren op mijn werk.
Ik heb van de week een voorraad digestive koekjes gemaakt volgens t recept van rutger. Het werd wel warm binnen maar ben ik weer voor ruim een week voorzien van een van mn lievelingskoekjes <3
Wilde ze ook in chocolade dippen maar toen bedacht ik me dat chocolade tempereren bij > 25 graden toch niet zo’n goed idee is haha
Niet bakken (soms wel), maar ik kijk graag naar SortedFood. Heel afwisselend, deels educatief, deels comedy, grotendeels praktisch en toepasbaar met hier en daar een bijzondere uitschieter. Ik ben iig groot fan van al hun recepten, nog nooit mislukt en altijd net even anders dan ik zelf zou bedenken.
Ik vind Preppy Kitchen leuk om te kijken op youtube.
Cees Holtkamp heeft ook wel goede duidelijke video’s.
Ik heb gister voor m’n verjaardag voor het eerst vlaai gemaakt! Recept is van Laura’s Bakery. Hij is echt goed gelukt, al zeg ik het zelf, haha.
Wat een mooie vlaai! Mooi dat hij zo goed gelukt is .
Edit: heb helemaal over je verjaardag heen gelezen, nog gefeliciteerd!
Jaaa, nog gefeliciteerd! Ik vind die bodem er ook echt goed uit zien.
die van jou zien er een stuk mooier uit dan in het boek!