Dankjewel! Heb je een opleiding gevolgd? Knap dat je dit zelf kan bedenken
Ik zou vulling en deeg even apart bereiden en in de koelkast bewaren, morgen in elkaar zetten en bakken.
Denk dat het deeg te nat wordt als je hem in elkaar zet en morgen pas bakt.
Vandaag was de verrassingshightea voor mijn moeders verjaardag! Ze vond het heel leuk, en alles was goed gelukt! (En de rugpijn valt mee! Hoera).
Uiteindelijk gemaakt: mini vega quiche lorraine, mini hartige muffins met zongedroogde tomaat en olijf, mini chocolade-koffiemuffins, tartelettes met mascarponeroom en lemoncurd, carrotcake met cream cheese frosting, karamelkoekjes, broccoli-courgettesoep, chocoladetruffels, mini cheesecakes met rabarbercompote, schuimpjes, miniscones en sandwiches (met zelfgemaakte eiersalade, brie en creamcheese+komkommer) (Het is, natuurlijk, niet opgegaan. Ach. Ontbijt voor morgen).
Ohhh wat ziet alles er heerlijk uit! Heel netjes gewerkt zeg, prachtig.
Liggen de karamelkoekjes op de onderste laag van de etagere? Welk recept heb je daarvoor gebruikt?
Wauw, wat mooi allemaal!! Heel erg gaaf, krijg meteen zin om ook aan de slag te gaan zelf
Ik vind hem er heel smakelijk uit zien hoor! Echt een plaatje.
En wat een werk @zaatar! Maar het ziet er fantastisch uit, echt heel erg knap gedaan!
Dank je!
Geweldig!! Wat leuk zeg, hoe reageerde je moeder?
Héél verbaasd, maar ze vond het erg leuk! (‘Leukste cadeau om te krijgen hoor zoiets’ zei ze )
Ahhh lief, is inderdaad leuker dan een random cadeau uit de winkel… Je ziet alle moeite en liefde erin.
Ik ga hiervan de makkelijkere variant maken heb ik net besloten. Sandwiches en 1 ding om te bakken, ga ff het topic doorspitten. Dankje voor de inspiratie!
Jaa wat leuk, veel plezier!! Genoeg succesrecepten in dit topic, wordt vast erg lekker.
Ik vind hem er wel lekker uit zien hoor!
Wat een super leuk cadeau!
Ik wilde een quiche gaan bakken waar ik het deeg blind voor moet bakken. Mijn bakbonen zijn de laatste keer perongeluk weggegooid en ik vind het zonde om hier nieuwe gedroogde bonen of rijst o.i.d. voor te gebruiken (Ik haat voedselverspilling).
Ik heb al bakparels besteld, maar de bezorging is vertraagd .
Nu vraag ik me af of ik ook een kleiner schaaltje of pannetje op het deeg kan zetten, of zou dit te zwaar zijn? Heeft iemand dit al eerder geprobeerd?
Aah super! Thanks, dan ga ik het proberen
Mijn vriend is morgen jarig en had voor zijn werk 2 sloffen gemaakt met kwark (en een cakerol)
En voor thuis voor ons deze pinda karamel taart uit de taartenbijbel. Erg lekker!
als je rijst of linzen/erwten gebruikt kan je die ook hergebruiken naar mijn weten, dus geen verspilling (want die bakparels moeten ook gemaakt worden en verpakking etc!)
Wat een plaatjes!
Ik zal hem wel naar je PB’en trek er wel een dag voor uit met al het wachten
Hij lijkt mij ook heel lekker, heb even gegoogled maar volgens mij is dit m: