Heeft iemand nog een leuk recept met perzik? Ik heb er tien, perziken dus, maar weet niet wat ik ermee moet .
Ziet er heel lekker uit!
Ben wel heel benieuwd hoe je room hebt gemaakt van kokosmelk, wil je het recept delen?
Ik vind het altijd lekker om ze te grillen en dan met wat vanille-ijs erbij. Of ze bakken met een beetje crumble erover (en weer ijs of slagroom natuurlijk).
Peach cobbler vind ik erg lekker!
Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb er zoveel dat ik denk ik vandaag de crostata ga bakken want daarvoor heb ik alles in huis en dan dit weekend de cake die @Ovenschaal deelde.
De kleuter wilde graag bakken. Het is deze chocolade-banaan muffin geworden. Komt uit Modern Baking van Donna Hay.
Ziet er heerlijk uit! (En gaaf bordje, ik heb er ook een aantal van. Eeuwig zonde dat HEMA die lijn niet meer heeft).
Ik vind deze ook echt lekker! Mijn moeder doet er wel nog pecan door, maar vind ze echt top voor als je teveel bruine bananen hebt liggen.
Oh lijkt me inderdaad heel lekker ook met pecan erdoor! Ga ik eens proberen
Slechte foto, want het was al laat.
De bramen-basilicumtaart uit Home Baked
Hij is iets lager dan de bedoeling was, want mijn vorm was te groot. Hierdoor ging het doorsnijden ook niet helemaal soepel, dus ik ben benieuwd naar de binnenkant, ik ga hem vanavond aansnijden dus dan zal ik nog wel een fotootje delen.
Er zit bramenjam met basicilicum door de cake en een laagje ertussen.
Ik ga binnenkort toch maar een 20-22cm vorm kopen, want het gebeurt me de laatste tijd te vaak dat een standaard 24cm vorm niet goed is
Wauw mooi!
Leuk ook met basilicum, ik heb daar nog nooit mee gebakken. Wil je laten weten of dat een aanrader is?
Ik heb eindelijk mijn nieuwe rechthoekige tarteletteringen gebruikt. De taartjes zijn gevuld met gekarameliseerde pecannoten en witte chocolade-pecanmousse en bovenop heb ik een mokka botercrème gespoten. Het zijn denk ik de meest uitgebreide tartelettes die ik ooit heb gebakken, maar ik ben tevreden met het resultaat!
Please zeg dat het je ambitie is om ooit een eigen bakkerij te openen. Dan ben ik vaste klant.
Wat lief van jullie @Chesirecat @Solsikke @Shadina
Een eigen bakkerij zou echt een droom zijn! Tot nu toe houd ik het op thuisbakken en moeten mijn vrienden en familie alles opeten, maar wie weet ooit!
Wat knap gemaakt, zo prachtig!
Heb je een recept van de vulling? Klinkt heerlijk
Foto van de binnenkant! Ik vond bakken met basilicum een aanrader, zou er de volgende keer zelfs nog wat meer in doen. Het maakt het geheel wat minder zwaar
Wat leuk! In dat geval ga ik ‘m binnenkort ook proberen
Sowieso dan mijn favo bakkerij.
Yes! Ik heb hem zelf bedacht, dus ik moest hem nog even uittypen. Maar hij staat in dit recept!