Yes, dit werkt perfect!
Ik denk dat het hier het beste past:
Sweet & Crumbly gaat stoppen.
Dat is een koekjesbedrijf uit Den Bosch en de eigenaresse bakt wekelijks lekkere koeken die ze op een vast moment verstuurt. Je bestelt van tevoren en zij bakt eenmaal per week een gigantische lading op aanvraag. Tijdens Corona is haar bedrijf ontstaan en uit zijn voegen gegroeid, maar nu stopt ze helaas.
Ik heb meerdere keren bij haar besteld -hoewel ik zelf bak- omdat ik het enorm leuk en leerzaam vindt om te zien en te proeven hoe anderen bakken. Het inspireert mij heel erg. Ik geloof dat Yadel (de eigenaresse) nog 3 weken open is en daarna is het klaar, helaas.
1 keer heb ik de klantenservice nodig gehad om iets aan een bestelling toe te voegen en ze is echt zo aardig! Maar ik snap haar besluit om te stoppen ook wel (ze haalde er geen voldoening meer uit) en vind het heel dapper dat ze èn de sprong heeft gewaagd om te starten, èn dat ze nu voor zichzelf kiest.
Mochten mensen nog nieuwsgierig zijn naar haar koekjes (eigenlijk koeken want ze zijn flink groot!) dan zou ik zeker aanraden nog een bestelling bij haar te doen.