Ik heb ze een paar keer hier besteld voor andere mensen. Allemaal enthousiast. https://www.mrsjanet.nl/
Edit: sorry voor deze dode mus. Lees nu dat ze voorlopig ff niks verzenden.
Ik heb ze een paar keer hier besteld voor andere mensen. Allemaal enthousiast. https://www.mrsjanet.nl/
Edit: sorry voor deze dode mus. Lees nu dat ze voorlopig ff niks verzenden.
Welke forummer? mag ook in dm
Ik heb wel een instaccount gevonden maar daar is al een jaar niks gepost
brownies per post! zoooo lekker.
Ik heb al in de openingspost gekeken maar weet het niet zo goed. wat is het perfecte brownie recept? Die van rutger lijkt me iets te ‘cakey’ naar mijn smaak, of valt dat wel mee?
Ik vind die van ‘homemade’ uit een pak waarbij je alleen water toevoegt ook erg lekker bijvoorbeeld maar heb zin om het from scratch te maken.
Ik maak altijd deze
Vind die van Rutger, tenzij je hem te lang bakt, eigenlijk helemaal niet cake-achtig
Ik gebruik al jaren dit recept: nrc.tv - kookt - Brownies (zonder walnoten ivm allergie)
Inmiddels het baksels waar ik om ‘bekend’ sta bij familie, vrienden en collega’s. Ze zijn zo lekker smeuiig, helemaal niet droog of cakeachtig, en ook nog eens goed in te vriezen.
Oke thanks iedereen! Even kijken voor welke ik de minste ingrediënten in huis hoef te halen haha
Iemand ervaring met dit recept toevallig?
Ja ik heb die laatst gemaakt en ze waren echt fantastisch! Precies smeuïg genoeg
Nog een vraag.
Ik heb een bakblik van 22.5x22.5 en het recept is 20x20. Volgens rutger’s site is er een omrekentabel waarbij ik dan mijn ingrediënten keer 1.32 moet doen. Maar dan wordt het bv 185 g boter ipv 140, 240 g chocolade ipv 180, meer suiker, meer ei etc. Als ik dan op miljuschka’s site het aantal porties aanpas komt dat overeen met 21 porties ipv de 16 van het standaard recept. Dat lijkt me niet te kloppen toch? Die paar cm zorgen toch niet voor 5 extra porties?
Wat moet ik nu doen? Inderdaad alles keer 1.32 (wat een gedoe met die eieren ook) of gewoon het normale recept volgen en dat ze dan maar iets lager zijn?
De inhoud van je bakvorm is ongeveer 20% meer dus dan zou je dus ook 20% meer ingrediënten nodig hebben als je hem helemaal wilt vullen. Maar qua afmetingen scheelt het niet zo veel dus dan kun je ook de aantallen uit het recept aanhouden en dan wordt ie gewoon wat minder hoog.
Ik ben begonnen aan mijn cursus banketbakken en er stonden Washingtons en Amsterdamse koggetjes op het programma!
Wat een prachtige koekjes! Waar doe je de cursus als ik vragen mag?
Ik was al een tijdje op zoek naar een paar ‘unicorns’ als het gaat om cakevormen; vormen die niet meer gemaakt worden en geliefd zijn onder thuisbakkers. Vorige week vond ik op eBay ineens een verkoper die meerdere vormen van mijn verlanglijst aanbood voor een prima prijs, en toen heb ik toegeslagen. Ik kon de verzendkosten combineren en zo dus wat kosten besparen.
Waarschijnlijk worden ze komende week of de week daarop bezorgd, dan zal ik foto’s posten.
Ik ben cinnamon rolls aan het maken maar ze zijn allemaal ongelijk, dus benieuwd hoe het zo uit de oven komt
Ik vind de brownies van the brownie box heerlijk. Lekkerder dan die van brownies per post zelfs.
Gewoon snel opeten, dan valt het mee!
Thanks! Ook wel eens ergens cookies besteld?
Lekker!