Kreeg vandaag een heel leuk pakketje binnen, had ik gewonnen rond de feestdagen. Superleuk, zoiets stond al op m’n lijstje, maar daar staat zoveel op dus was er niet van gekomen. Als iemand nog leuke recepten heeft om binnenkort hierin uit te probeeen let me know! Ik weet niet of dit mss meer in het brood bakken topic past, maar daar zag ik meer fancy broden
Ik zou beginnen met een standaard volkorenbrood. Meeste kans dat het lukt
Ik heb een flourless chocolate cake met ganache gemaakt vandaag en omg heerlijk. Super chocolaty heel intens, zo lekker!
@Barbamama Ahhh dank je wel!
Ik heb er nog eentje gemaakt vanavond! Deze komt aanvliegen. Ik ga hem op een hoge tandenstoker prikken zodat het lijkt of ie vliegt haha Ik ga er denk ik nog een of twee maken en dan hou ik er mee op hoor damn haha
I love it!!
@Bourbon je oma heeft een heerlijk boterkoek recept! Ik heb er een klein beetje eetbare poedersneeuw overheen gedaan.
Mooie bakvorm.
@boonie Thanks!
@Chesirecat ziet er super lekker uit. En nu heb ik ziek veel trek in boterkoek haha
Thanks! Had hem geleend van mijn moeder. Vond hem wel bij het weer passen.
Eerbare poedersneeuw, is dat iets anders dan poedersuiker?
Het zal niet veel verschil maken denk ik. Maar vind het vooral fijn dat dit niet smelt als je het op warm gebak strooit. Dat wil met poedersuiker nog wel eens gebeuren.
Heeft er iemand een foodprinter? Werkt het goed? Het lijkt me heel leuk voor mijn cakes/taarten, maar ik heb er eigenlijk geen ruimte voor
Superleuk dat je het hebt gemaakt. Is echt mijn lievelings! Deze ziet er echt top uit🥰
Die vorm😍 prachtig!
Het is deze!
Ik heb cakejes met geconfijte bloedsinaasappel gemaakt! Ik geloof dat ik perongeluk íets te hard heb geroerd op het bloem en ze daardoor een beetje te compact geworden zijn; maar ze zijn nog steeds heel lekker! Die sinaasappel geeft een lekker bittertje maar doordat ze geconfijt zijn niet teveel. Jammie!
Heb nu ook een hele pot met geconfijte sinaasappel over, dus voor volgende keer heb ik het direct al bij de hand en als bonus ruikt het huis nu heerlijk
Ik heb nu trouwens een geopend blikje gecondenseerde melk over, iemand ideeen wat ik daarmee kan doen? Ik maak normaal altijd karamelsaus maar dan met een gesloten blikje dus not sure wat ik met een geopende het beste kan doen (behalve af en toe een beetje van snoepen )
Fudge is het aller makkelijkste
Oh ook een goed idee! Heb net een recept van kokosmakronen gevonden dus ga me daar aan wagen zometeen
Edit: nou dit is dus echt foolproof en mega lekker
Ze zien er heel lekker uit! Welk recept heb je gebruikt?
Een gek instagramrecept met yogurt en gecondenseerde melk i.p.v. ei dacht probeer het eens. En heb zelf besloten de sinaasappelen te confijten want in t filmpje doen ze dat niet. En heb de volgorde van mengen wat aangepast maar verder alles gedaan!