Baktopic #3

Zo jammer dat ik daar niet werk :drooling_face::drooling_face::drooling_face:

4 likes

Wauw wat een pareltjes! Lijkt me ook echt het ideale formaat!

3 likes

Voor iedereen die wel eens last heeft gehad van meelmotten. Ik las online dat een laurierblaadje in je bloem (of pot met andere droge ingrediënten) helpt tegen meelmotten en andere beestjes.

5 likes

Ja dat heb ik ook een het lijkt goed te werken! Ik he ze ook los in de kast gelegd. En je kan onderin de kast een wit A4 leggen dan kan je goed zien of er gekke dingen in de kast zitten.

Een blok zeep tussen het kleding helpt trouwens goed tegen motvlinders net als zakjes lavendel

3 likes

Ze waren een groot succes :ok_hand: Zelfs de collega die een strenge kuur volgt waarbij ze geen suiker mag eten heeft er 2,5 gegeten. Vooral passievrucht viel goed in de smaak.

1 like

Niet helemaal on topic maar ik kwam laatst dit tegen op internet. Vond zo schattig dat ik het heb gekocht. Het is een bouwpakket en na een middagje frobelen is het klaar. Allemaal miniatuurjes zelfs een mini kitchenaid. Ik heb een nieuwe keuken en ga een plank maken met wat keuken/bak deco. Dit zal er leuk op staan :grin:

42 likes

Ik heb vegan chai koekjes gebakken vanmiddag. Ze zijn echt heerlijk :drooling_face:

36 likes

oeh dat klinkt goed, heb je een recept?

1 like

Deze heb ik gemaakt, met nog iets meer kruiden erin.

5 likes

Ik ben nu al een half jaar aan het nadenken over een duiventaart en nu ga ik hem voor mijn eigen verjaardag eindelijk maken en no one can stop me haha :joy:

Ik was hier bizar lang mee bezig omdat ik de vorm maar niet goed kreeg en nu moet ik er nog maar een stuk of 5 meer haha waar begin ik ook aan

67 likes

Wil het toch even vermelden dat ik mijn eerste officiële bestelling heb van mijn koekjes en een factuur opgemaakt heb! Het is iemand die ik niet ken!
Inmiddels heb ik dus maar ook visitekaartjes gemaakt en ik ben bezig met andere kleine dingetjes ervoor. Enfin, deze week komen nieuwe vormpjes binnen en ga ik los voor valentijn!
Leuke side hobby hustle!

79 likes

Wat leuk! Lijkt me echt super leuk om zoiets als een side hustle te hebben en het te zien ontwikkelen en groeien. Je mag trots op jezelf zijn!

2 likes

Wat leuk! En wat is dat snel gegaan, pas kort geleden dat je bent begonnen en nu al je eerste bestelling. Je kunt trots zijn! Heb je ook een instagram of iets anders waar je je creaties deelt?

5 likes

Thanks, ik vind het zo leuk en het was ergens zo onverwachts!
@Nashville ik heb inderdaad social media, Instagram! Zal ik deze in een DM naar je sturen?

3 likes

Ja graag! Lijkt me leuk om je te volgen!

2 likes

Ik wil je ook volgen.

2 likes

Ik ook!

2 likes

Ik wil je ook graag volgen!

6 likes

Ik ook :grin:

Ik ben ook wel benieuwd

1 like