Baktopic #3

Ik ben nu al een half jaar aan het nadenken over een duiventaart en nu ga ik hem voor mijn eigen verjaardag eindelijk maken en no one can stop me haha :joy:

Ik was hier bizar lang mee bezig omdat ik de vorm maar niet goed kreeg en nu moet ik er nog maar een stuk of 5 meer haha waar begin ik ook aan

67 likes

Wil het toch even vermelden dat ik mijn eerste officiële bestelling heb van mijn koekjes en een factuur opgemaakt heb! Het is iemand die ik niet ken!
Inmiddels heb ik dus maar ook visitekaartjes gemaakt en ik ben bezig met andere kleine dingetjes ervoor. Enfin, deze week komen nieuwe vormpjes binnen en ga ik los voor valentijn!
Leuke side hobby hustle!

79 likes

Wat leuk! Lijkt me echt super leuk om zoiets als een side hustle te hebben en het te zien ontwikkelen en groeien. Je mag trots op jezelf zijn!

2 likes

Wat leuk! En wat is dat snel gegaan, pas kort geleden dat je bent begonnen en nu al je eerste bestelling. Je kunt trots zijn! Heb je ook een instagram of iets anders waar je je creaties deelt?

5 likes

Thanks, ik vind het zo leuk en het was ergens zo onverwachts!
@Nashville ik heb inderdaad social media, Instagram! Zal ik deze in een DM naar je sturen?

3 likes

Ja graag! Lijkt me leuk om je te volgen!

2 likes

Ik wil je ook volgen.

2 likes

Ik ook!

2 likes

Ik wil je ook graag volgen!

6 likes

Ik ook :grin:

Ik ben ook wel benieuwd

1 like

Miss is het handig om meteen een pb te sturen naar @Barbamama. Dat kan door op dat vlaggetje te klikken bij haar bericht. Je kunt ook op antwoorden klikken in het topic en dan linksboven op dat pijltje klikken en dan daar aangeven persoonlijk bericht.

4 likes

Dan moet ze even haar inbox openstellen, want je kunt haar geen bericht sturen!

3 likes

:smiling_face_with_tear: Ja dat schiet dan idd niet op. Misschien dat maar even doen @Barbamama

3 likes

Sorry, ik dat nu aangezet! Dan vervuil ik het topic ook niet meer hiermee! :melting_face:

1 like

Nou wat mij betreft kan je je insta hier gewoon droppen hoor. Tenzij je dat niet doet uit andere overwegingen.

16 likes

Nou het begint vorm te krijgen hoor haha :joy: Dat moet een postduif voorstellen die een verjaardagskaart brengt

43 likes

Ik vind dit nu al een fantastische taart! :star_struck:🩷

3 likes

Ik heb de cake met 2 soorten jam gemaakt die @FrauHelga had getipt, maar dan vegan. Ik heb ipv de sour cream sojakwark gebruikt, en de eieren vervangen door flaxegg. Daardoor is het wel een cake met spikkeltjes geworden, maar dat proef je niet gelukkig. Ik had nog pruimen waarvan ik jam heb gemaakt en daarnaast citroenjam uit een potje. Was een heerlijke smeuïge cake en supermakkelijk te maken! Die nootmuskaat erin geeft het een bijzondere smaak.

20 likes

Dank je wel! :grin: Haha ben benieuwd hoe het gaat samenkomen allemaal maar deel het sowieso weer hier!

2 likes