Ik heb gister een cha cha cha taart gemaakt haha damn wat een project is het geweest. Ik heb wel flink wat opgestoken over cake decoration en en heb zeker wel dingen geleerd over fondant die ik voorheen niet wist. Je zou denken dat ik na het konijn van de vorige keer er minder spontaan aan zou beginnen maar nee hoor hahaha. Ik heb hem twee keer staan maken, omdat ik er maar gewoon aan begon zonder eerst mijn research te doen. De eerste keer zag het poppetje er een beetje hachelig uit omdat de fondant brokkelig was en een beetje uitgedroogd was, en ik het allemaal aan elkaar probeerde te kleven in plaats van gelijk met tandenstokers en ijzerdraad te werken. Dat werkt natuurlijk nooit met die grote groene mouwen als armen haha.
Toen ik dat eenmaal allemaal geresearched had, wou ik het dus opnieuw doen, maar de middag van tevoren een poppetje maken kan ook niet want dan is hij te zacht en houdt hij dus niet goed. Fondant moet minimaal een dag of twee harden. Hierdoor zie je dus ook de tandenstokers zitten en de ijzerdraad 
Op zich moet ik zeggen dat ie het wel beter hield dan ik had verwacht, want hij heeft de hele avond gestaan! Ik verwachtte echt dat ie uit elkaar zou flikkeren binnen 5 min dus was ondanks mijn fuck ups wel aangenaam verrast haha. Verder was het voor mij ook de eerste keer dat ik een drie lagen taart heb gemaakt, met verschillende kleuren. De doosjes zijn gemaakt met crème wafeltjes, maar dat is wel obvious haha.
Voor de rest was hij best wel basic. Gewoon een standaard taart met botercrème en wat jam, maar hij was geslaagd iedereen vond hem gelukkig goed smaken
haha. Ik heb zeker wel nog wat te leren over het mooi smooth aanbrengen van botercrème, dat is me helaas nog niet echt goed gelukt vanwege een gebrek aan tools en tijd
Ik wil voor mijn neefje zijn verjaardag deze week een soortgelijke taart maken maar dan van een dinosaurus ofzo dus hopelijk kan ik wat skills verbeteren haha.