En terecht! Anders was het echt een ondankbaar, verwend kreng geweest
Hahaha ja dat had ik ook echt stom gevonden
Omg ik kwam net de huiskamer binnen en zag die regenboog half afgekloven dus ik dacht van huh die kinderen hebben dat toch niet gedaan? En toen realiseerde ik me dat de hond er waarschijnlijk is bij gekomen, maar ja er was maar een hap uit die regenboog dus dacht Ahh niet zo erg. Zie ik dat ie letterlijk alles heeft staan opeten behalve de eenhoorn en een ijsje. Omg hoe dan?!?! Ik wou het nog bewaren maar helaas gelukkig leeft de eenhoorn nog. Ik hoop maar dat ie er niet ziek van wordt, maar echt is snap niet eens hoe ie erbij is gekomen?
Als er chocolade in de fondant zit zou ik maar ff DA bellen
Nee dat gelukkig niet! Mijn moeder ging het in de gaten houden en anders gelijk bellen zei ze.
Ah noooo wat zonde!! En waarom overkomt net jou dit weer
I know helemaal omdat ik dan niet wil dat de laatste gedachte aan die taart dan een projectiel kotsende hond is haha
Je hebt ook nog kans dat het dan blauw is van de kleurstof
Dan weet je wel dat zelfs de hond je taart mooi en vast heel lekker vond!
@George Omg maakt het uitlaten wel gelijk feestelijk voor mijn moeder
@Nashville hahaha ja ik hoop het wel! Vond het wel grappig dat ie het bij die regenboog toch halverwege had opgegeven
Deze ziet er prachtig en heerlijk uit
Mega drukke week maar nog een verjaardag in de planning… iemand tips voor wat woensdag gebakken kan worden en zaterdag geserveerd? In de diepvries is ook ok!
Ik heb nog vloeibaar gepasteuriseerde eiwitten over en volgens de verpakking kun je ze tot 5 dagen na openen bewaren. Nu wil ik er nog graag swiss merengue botercreme van maken en dat invriezen. Kan dat nog als de verpakking al geopend is geweest?
Brownies en boterkoek kan ik altijd goed invriezen. Koekjesdeeg kan ook
Ja dat kan prima!
Vandaag stond er een cakerol (duchesse beslag) op het programma. Hij is gevuld met mokka botercrème, ganache en geroosterde hazelnoten.
Ik wil dit zo graag eten. Zou zo bij de bakker in de vitrine kunnen.
Wow dit ziet er zo goed uit! Die foefjes zijn ook echt te mooi
Ik dacht dat ik het “sekstopic” had geopend ipv “baktopic”, want: net wakker en nog geen lenzen in en heb echt te lang naar deze foto gestaard om er iets seksueels in te zien.
Maar nu zie ik het pas. Prachtig!
Wauw dit is echt next level mooi gemaakt.