Bedankt voor de tip! Online zijn ze voor de helft van de prijs, dus heb er direct 2 besteld.
Ik heb een koekjesuitsteker in de vorm van een wolkje besteld met de namen van mijn zoontjes erop. Deze zou ik willen gebruiken voor de babyborrel. Ik ben op zoek naar een fool proof recept hiervoor wat ik dus wil vermijden is onderstaande foto. Liefst geen ingewikkeld recept, ik moet desserts maken voor 150 personen
ik ga ook wel enkele dingen bestellen denk ik, familieleden gaan ook helpen bakken.
Als iemand nog top recepten heeft voor taarten, kleine dessertglaasjes,… die niet heel veel werk vragen, ze zijn heeel hard welkom
De suikerkoekjes van Laura’s Bakery zijn hier perfect voor!
Sorry dat had ik inderdaad eerst moeten doen . Dankjewel!
Even een tip voor hier! Ik ben geabonneerd op de nieuwsbrief van Rutger, aanrader. En vandaag deed hij zijn koekjes workshop in de herhaling. Ik kan niet, want al 2 afspraken die avond, maar misschien zijn er hier liefhebbers?
Mocht je nog vragen hebben mag je mij ook een DM sturen !
Wat leuk! Heeft iemand hier al eerder aan meegedaan? Was het een aanrader?
Royal icing gebruikt op mijn zelf gebakken koekjes. Erg blij mee maar kan zeker beter!
Dit is voor de verjaardag van mijn nichtje!
Ah wat zijn ze leuk geworden, heel knap!
Ik ben weer bezig. Dit keer voor mijn schoonmoeder. Het is echt vet moeilijk te realiseren allemaal terwijl ze hierin huis is maar heb het toch nog voor elkaar gekregen om iig de fondanten poppetjes te maken Nu nog de taart zien te bakken
De bedoeling is dat de kikker het hoedje op heeft en een toeter in zijn mond omdat haar kat weleens een hele rare situatie met een kikker had maar wellicht is dat te ingewikkeld om te realiseren en in dat geval doe ik de kat maar gewoon een hoedje op
Leuk om te zien hoe je hier steeds beter in wordt!
Dit is nu al geweldig! Die uitdrukking van die kikker
@the.rebel.club @Mees Ahhh dank je wel! Ik heb het echt een beetje moeten afraffelen dit keer omdat zij in huis zit dus was er niet helemaal tevreden over op het eerste gezicht, maar ben blij dat jullie het toch leuk vinden! Haha. Altijd fijn om het hier eerst te kunnen polsen
Ik had een tijd geleden sticky toffee pudding van Rutger gemaakt maar hij kwam lang niet in de buurt van die van Loetje.
Zag net dit voorbij komen, who knowss probeer ik die een volgende keer.
Ik wilde toefjes maken maar de zak scheurde. Ik gebruikte voor de cakejes een recept waar zure room in moest en het was serieus lekker.
Niet bepaald netjes afgewerkt aan de zijkant (al kwam dat deels door het vervoer), maar dit weekend een vegan chocoladetaart gebakken voor verjaardag van een vriendin!
Hij is af ze was er echt super blij mee dus ik ben tevreden haha. Ik heb een aardbeien cake gemaakt met aardbeien ook in het midden. Ik ben benieuwd hoe hij smaakt dadelijk haha
Hahaha nee ze is 54 geworden maar we hadden de kaarsjes teruggedaan voor een foto en dit vond ze grappig Nog steeds jong trouwens maar ja haha
Je fondant figuren zijn echt goed gelukt! Heel knap gedaan en je ziet echt vooruitgang ten opzichte van de eerste fituren. Super leuk!