Haha dat komt goed dan!
Ik neem Schmand altijd mee als ik in Duitsland ben en gebruik het vrijwel uitsluitend in cake.
Leuk dat je in Duitsland woont! De bakcultuur is zo rijk, en het bakschap in de gemiddelde supermarkt is zoveel uitgebreider dan in Nederland.
Aangezien de Duitse taal geen probleem is, is de bakpagina Susis Gugelhupfwelt op Facebook misschien nog iets voor je? Dat is van een Oostenrijkse mevrouw die geniale recepten deelt. Haar boek heb ik ook en daar staat ook veel lekkers in. Veel van haar recepten staan ook op haar bakpagina op Facebook.
@TanteBetje Helemaal begrijpelijk na de pech die je met je oven hebt gehad. Moet je lang wachten tot de nieuwe oven komt?
Ik denk dat het leuk is als we de periode niet te kort doen, maar bijvoorbeeld een maand of zo. Dat het gedurende de hele maand oktober kan bijvoorbeeld.
De Bakwinkel (nee ik heb echt geen aandelen maar ik word gewoon blij van goeie winkels met fijne service) heeft morgen het Nordic Ware-event. Vanaf 21 uur vanavond geven ze 10% korting op Nordic Ware bakspulletjes, en vanaf morgen schijnen er meerdere vormen in de aanbieding te zijn.
Ik heb een kort wensenlijstje, mochten er vormen van mijn lijstje in de aanbieding komen, dan wil ik wel weer een bestelling doen.