Hahaha dan heb ik dat mis!
Ik heb soms het idee dat het in koekjes minder zichtbaar is als het deeg langer heeft gerust. Alsof het dan wel goed versmelt. Zal ook met de temperatuur van ingrediënten te maken hebben.
Kruidnoten gebakken met de peuter, heb het idee dat ze door de vegan boter iets knapperiger/brosser zijn geworden dan anders, maar ze smaken goed

Ik heb vanmiddag samen met mijn nichtje gevulde speculaas gemaakt (gewoon uit een pak van Koopmans).
Was heel leuk om te doen en ze is hartstikke trots
Het ruikt hier ook heerlijk nu
Koekjes gebakken! Nu nog komende week royal icen

Er is nog een thema in december voor het nichtje van mijn vriend, dat word een zeemeermin thema!
Ooo dit ziet er lekker uit zeg
—-
Ik liep vandaag in de Albert Heijn en zag de kersteditie van het servies. Echt zooo cute, kon de gebaksbordjes niet laten liggen. Maar de kommetjes en mokken zijn ook heel leuk
Nu al zo mooi! Wil je een foto plaatsen wanneer ze af zijn?
Vandaag geprobeerd zelf bonbons te maken, totale mislukking, nu heb ik een spuitzak met witte chocolade- frambozen vulling over. Iemand ideeën wat ik daar mee kan maken? Ik kom niet verder dan tartelettes er mee vullen en er verse frambozen op doen.
Haha ik helemaal inzoomen om te kijken wat voor quote er bij staat…
Ik na deze post dus ook
Haha ja mooie kerstgedachte erbij
American cookie vullen hiermee of een cake mee besmeren? Op een cheesecake of monchou-taart, op je yoghurt bij het ontbijt? Gewoon zo lepelen?
Wat mooi geworden! Is dit met van die vormpjes plus stempel? Ik heb die ook als cadeautje voor mijn zoon en als dit het eindresultaat is ben ik extra blij met die keuze
Ja klopt!!
Ik heb deze superleuke koekblikjes gekocht bij Sostrene grene voor mn kerstbaksels voor buren en vrienden van dit jaar. Koektrommel | IJzer/tin. 18,1 x 11,1 x 7,6 cm. | Søstrene Grene
Wat gaan jullie bakken? Ik denk aan brownies of boterkoek, chocolate chip cookies en gingerbreadmannetjes
Wat een gave blikjes zeg!
Heb je al eens koekjes van Dorie Greenspan gebakken? World peace cookies zijn lekker, jammers en espresso chocolate shortbread ook.
Oeh nee, maar die zien er erg lekker uit allemaal!
Oeh in een cookie is vast erg lekker, of tussen twee koekjes. Ben bang dat het anders te vloeibaar wordt.
Thanks!
Leuk! Ik wil dat ook gaan doen, maar allemaal blikken kopen loopt me een beetje in de papieren. Dus ik ga dit weekend even neuzen bij de kringloop.
Ik heb tot nu toe het volgende bedacht
- Spritsen
- Arnhemse meisjes
- Goudse moppen
- Koggetjes