Het is met de digitale advent van baktotaal.
Code
ADVE15N1
Het is met de digitale advent van baktotaal.
Code
ADVE15N1
Dankjewel!
via de kerstkalender van hun ADVE15N1
o het is ook echt dezelfde code
Hopelijk werkt het ook voor niet advent afnemers
Helaas werkt het alleen als je ingeschreven staat voor de adventkalender. Ik had het namelijk geprobeerd toen ik niet ingelogd was en toen deed die code het niet.
Bij mij werkte die wel.
Ik heb wel eens koekjes/brownies per post besteld en volgens mij werd er geribbeld karton en/of vloeipapier/bakpapier gebruikt
Oh wat goed! Dan is dat nu veranderd, vorige week was dat namelijk niet zo. Welke vorm heb je besteld?
Thanks! Ik las dat er voedselveilig papier word gebruikt (maarja die bedrijven moeten natuurlijk aan 1000 regels voldoen) dus ik ga gewoon voor bakpapier voor nu
Ja zou ik ook doen, moet wel lukken met 1-2 dagen bezorgtijd
Precies. En ik ga ze ingevroren in de doos doen denk ik, en het is gelukkig ook geen 30 graden nu.
Restjes kerstdiner? Als in aardappelpuree huisjes met een kalkoenkerstboom en cranberrysaus? Of begrijp ik het verkeerd haha
Ben echt heel erg te spreken over deze nordic ware look a like bakvorm van de Albert Heijn. Tulband kwam er in een keer helemaal gaaf uit
Hahaha ja mijn man maakt altijd kalkoen en daar blijft standaard van over. Dus we hebben met vrienden op 27-12 altijd het restjes diner. Maak hier dan het toetje mee (niet van restjes hoor hahaha).
Dus broodjes kalkoen en lekker opgebakken aardappeltjes enz.
Oooh ja ik las het anders haha. Dacht al. Restjes van het kerstdiner zijn altijd 10/10
Ik snap de verwarring hoewel aardappelpuree huisjes wel echt heel tof klinkt. Denk alleen niet dat ze er lekker uitkomen
Ik ben totaal geen bak-heldin, maar heb bedacht om voor kerst als aperitief een vegan olijf/tomaat/nep feta “cake” te maken. Ik kon zo snel niet een recept online vinden, heeft er iemand ideeën?