Een tip mocht iemand dit boek willen (Nederlands) bij mijn Bijenkorf was hij maar 17,50 ipv 33 euro zoals op de meeste plekken.
Love dit boek
Ik heb hem natuurlijk ook gekocht. Ben heel benieuwd.
Ik vind het echt een top boek met veel variatie
Maak ook zeker een keer de smores, kost heel veel tijd maar superleuk en lekker
Ziet er echt super leuk uit!
Online niet en in het noorden geen Bijenkorf ![]()
![]()
Ik heb als dessert een tarte tatin “nieuwe stijl” gemaakt. Geserveerd op een bodem van bladerdeeg met wat amandel crumble, appelcompote, zelfgedraaid vanille ijs en een licht gezouten karamelsaus.
Ziet er super lekker uit!
Dankzij jou heb ik inspiratie opgedaan bij @julescooking en wat van zijn recepten gebruikt/aangepast voor in mijn dessert van gisteren.
Een witte chocolademousse met een amandelcrumble, passievruchtencrème, passievruchtengel, een sorbet met passievrucht en champagne en meringue shards met kokos.
Was echt fantastisch (heb alleen helemaal geen goede foto gemaakt helaas).
Afgelopen zondag had ik deeg gemaakt voor crinkle cookies. Alleen lukte het me niet meer om deze af te bakken. Dus ze staan sinds zondagavond in de koelkast. Kan ik die vandaag nog afbakken?
Ik had een Charlotte met bramen- en witte chocolade bavarois gemaakt. Was lekker, maar ik miste een beetje afwisseling in structuur. De lange vingers aan de zijkant was de enige crunch. Desondanks zag het er heel feestelijk uit
Ik scoorde de Toetjesbijbel bij Boekenvoordeel voor een fijne prijs!
Het is wel een paperback. Ik heb liever hardcovers maar uiteindelijk gaat het om de inhoud en voor deze prijs kon ik het niet laten liggen.
Ziet er echt super lekker uit!
Iemand een idee wat ik kan bakken met crème de Marron van Bonne maman?
Ik kom niet verder dan het op crêpes smeren of dat mont blanc dessert.
Deze

Je zou er echt een goede chocolade mouse van kunnen maken
Cinnamon roll achtige maar dan met de spread
Gevulde croissants
Bananenbrood
Als berlinerbolvulling
Smores
Nog nooit cinnamon buns gemaakt maar lijkt me heerlijk met kastanjes, Thanks voor de inspiratie!
Ik heb nu wat random ideetjes gegeven maar ik weet ook niet hoe sterk die smaakt en hoe zoet het is dus is even uittesten
Babka