Wauw, wat leuk dat je die hebt gevonden! De naam past ook echt goed bij de vorm, ik ben benieuwd naar hoe je tulband eruit ziet als je hem later gemaakt hebt. Post je een foto tegen die tijd?
Zo leuk!!! Heel toevallig heeft een vriendin van mij deze vandaag naar me opgestuurd vanuit Amerika. Zij kon hem ook gratis ophalen in haar stad.
Wat toevallig dat er op twee continenten dezelfde vorm gratis is afgehaald vandaag benieuwd wat jij er mee gaat bakken!
Ik heb gisteren deze gemaakt, 10/10. Moet zeggen dat ik geen vergelijkingsmateriaal heb want ik heb nog nooit blondies gemaakt, maar de smaak en textuur zijn beide super lekker/goed. Ik heb de hazelnoten eerst met wat gesmolten boter in de oven gedaan om ze goed te roosteren.
Wat leuk dat je ze gemaakt hebt! Ze lijken me idd erg lekker.
Weten jullie nog een heel makkelijk en super lekker recept voor een cake of cupcakes?
Hoe simpel mag het zijn? Ik nav @Chan’s post van een paar dagen geleden deze cake gisteren gemaakt: Marokkaanse Kokos Cake. Simpel maar wel heel erg lekker.
edit: haha oh je hebt het helemaal niet over simpel, maar komt op hetzelfde neer denk ik.
Haha deze klinkt sowieso goed!
Ooh ik heb net de banketbakker van Cees Holtkamp voor 1 euro gekocht bij de afgeschreven boeken. Zo leuk!
Je moet even kijken of het recept voor appeltaarten er in staat
Ik heb deze ooit cadeau gekregen en toen dacht ik ‘hé ik ga zijn appeltaart maken’ toen mistte er een heel deel uit het boek. Wel echt leuk boek hoor met veel recepten.
Deze lijkt me ook erg lekker om eens te maken, maar ik doe eigenlijk nooit no-bake recepten. Dus ik vraag me ook af wanneer je de springvorm eraf haalt? Gewoon net zoals een normale taart? Of laat je hem eerst echt in de springvorm in de koelkast de hele nacht en maak je dan de springvorm los?
Er staat in dit recept dat de taart in ieder geval 6 uur in de koelkast moet opstijven, daarna kan je pas de springvorm verwijderen. Als je het meteen doet, dan is het mengsel nog te vloeibaar. Dat is eigenlijk altijd zo bij de basis van no-bake taarten.
Bij deze specifieke taart lees ik wel dat de slagroom bovenop pas vlak voor het serveren erop wordt gedaan.
Ik wil Rutger zijn ultieme cheesecake brownies bakken.
Mijn schoonouders komen morgen eten en dat wil ik serveren als toetje. Het lekkerste is om ze een dag van ten voren te maken, dus ik wou ze vandaag bakken. Mijn ouders komen zaterdag. Zouden ze dan ook nog goed zijn, of is het beter om ze dan niet meer te eten?
Ja dat denk ik wel hoor! Ik vind gewone brownies vaak een week lekker blijven. Daarna worden ze wat te droog (ik houd van brownies met een chewy binnenkant en krokante buitenkant). Indien je ze koud bewaart wel even voor het serveren uit de koelkast halen zodat ze op temperatuur kunnen komen.
Ahh wat top! We houden van dezelfde soort brownies
Raadt je koud bewaren aan of gewoon (goed afgesloten) in de kast? Ik twijfel over koud maar ben bang dat ze dan sompig worden. Aan de andere kant, er zit roomkaas in
Ja ik zou het vanwege de roomkaas wel koud doen, ik zat even door de reacties te scrollen bij Rutger en hij zegt ook koud! Ziet er mega lekker uit trouwens, ben benieuwd!
O die heb ik al een paar keer gemaakt. Echt een aanrader. En inderdaad in de koelkast bewaren
Jaaa ik heb ze ook vaker gemaakt, een avond van ten voren, om ze dan mee te nemen de volgende dag.
Dan bewaarde ik ze gewoon in de kast (en waren ze direct op haha) maar ik ga het nu in de koelkast bewaren. Thanks @George ze zijn echt goddelijk
Ik ga nog ff door met de tulbandjes