Baktopic #3

Miss is het handig om meteen een pb te sturen naar @Barbamama. Dat kan door op dat vlaggetje te klikken bij haar bericht. Je kunt ook op antwoorden klikken in het topic en dan linksboven op dat pijltje klikken en dan daar aangeven persoonlijk bericht.

4 likes

Dan moet ze even haar inbox openstellen, want je kunt haar geen bericht sturen!

3 likes

:smiling_face_with_tear: Ja dat schiet dan idd niet op. Misschien dat maar even doen @Barbamama

3 likes

Sorry, ik dat nu aangezet! Dan vervuil ik het topic ook niet meer hiermee! :melting_face:

1 like

Nou wat mij betreft kan je je insta hier gewoon droppen hoor. Tenzij je dat niet doet uit andere overwegingen.

16 likes

Nou het begint vorm te krijgen hoor haha :joy: Dat moet een postduif voorstellen die een verjaardagskaart brengt

43 likes

Ik vind dit nu al een fantastische taart! :star_struck:🩷

3 likes

Ik heb de cake met 2 soorten jam gemaakt die @FrauHelga had getipt, maar dan vegan. Ik heb ipv de sour cream sojakwark gebruikt, en de eieren vervangen door flaxegg. Daardoor is het wel een cake met spikkeltjes geworden, maar dat proef je niet gelukkig. Ik had nog pruimen waarvan ik jam heb gemaakt en daarnaast citroenjam uit een potje. Was een heerlijke smeuïge cake en supermakkelijk te maken! Die nootmuskaat erin geeft het een bijzondere smaak.

20 likes

Dank je wel! :grin: Haha ben benieuwd hoe het gaat samenkomen allemaal maar deel het sowieso weer hier!

2 likes

Ja klopt, had niet verwacht dat mensen het wilde zien/volgen hierbij mijn account :smiley: instagram.com/Doughlicious.nl

@otzi Zo leuk en creatief die postduif!

16 likes

Kreeg vandaag een heel leuk pakketje binnen, had ik gewonnen rond de feestdagen. Superleuk, zoiets stond al op m’n lijstje, maar daar staat zoveel op dus was er niet van gekomen. Als iemand nog leuke recepten heeft om binnenkort hierin uit te probeeen let me know! Ik weet niet of dit mss meer in het brood bakken topic past, maar daar zag ik meer fancy broden :thinking:

14 likes

Ik zou beginnen met een standaard volkorenbrood. Meeste kans dat het lukt

3 likes

Ik heb een flourless chocolate cake met ganache gemaakt vandaag en omg heerlijk. Super chocolaty heel intens, zo lekker!

24 likes

@Barbamama Ahhh dank je wel! :blush:
Ik heb er nog eentje gemaakt vanavond! Deze komt aanvliegen. Ik ga hem op een hoge tandenstoker prikken zodat het lijkt of ie vliegt haha :grin: Ik ga er denk ik nog een of twee maken en dan hou ik er mee op hoor damn haha

39 likes

I love it!!

3 likes

@Bourbon je oma heeft een heerlijk boterkoek recept! Ik heb er een klein beetje eetbare poedersneeuw overheen gedaan.

30 likes

Mooie bakvorm.

2 likes

@boonie Thanks! :grin:

@Chesirecat ziet er super lekker uit. En nu heb ik ziek veel trek in boterkoek haha

3 likes

Thanks! Had hem geleend van mijn moeder. Vond hem wel bij het weer passen.

1 like

Eerbare poedersneeuw, is dat iets anders dan poedersuiker?

1 like