Dat klinkt als héle fijne plannen zeg! Levain lijkt mij ook erg lekker, ik ben benieuwd naar je ervaringen! Geniet er van.
Ik heb een simpel kwarkcake-bakmixje van Koopmans opgepimpt vanmiddag met mijn dochter van 5. Ik heb het beslag in 4 gedeeld, en 4 verschillende toevoegingen gedaan aan het beslag. Vervolgens de beslagen verdeeld in de Nordic Ware Quartet Bundt Pan.
Omdat ik samen met mijn dochter bakte heb ik haar ook smaken laten kiezen. Ze wilde graag eentje met aardbeien, haar favoriete fruit. Aan dat beslag heb ik tevens vanille toegevoegd.
Ik koos voor een Ameisenkuchen (Ameisen zijn mieren in het Duits, maar het betekent simpelweg dat er hagelslag in het beslag zit ). Simpel en lekker.
Mijn man is gek op citrus dus ik heb ook een beslag met citroen gemaakt. Het laatste beslag heb ik met wat Lorann Cookie Butter-extract gemaakt en in stukjes gebroken Lotus-koekjes.
Volgende keer nog iets secuurder de luchtbelletjes uit het beslag slaan. Maar ik vind het leuk om 4 totaal verschillende cakejes te hebben met niet al teveel moeite.