Centrum? Hoop dat ik het onthoud, dan loop ik mss even langs als ik in de buurt ben. Superleuk! Heb je het gewoon gevraagd?
Niet helemaal zoals ik gehoopt had, maar de Barbie taart voor mn nichtje is klaar. Is een chocoladetaart met bosvruchtenvulling en een mascarponecreme. Afgesmeerd met ganache voor ik hem bekleed en versierd heb. Hopelijk is ze er blij mee! Komen vanmiddag nog kaarsjes op.
Meid ben je grappig, wat een mooie taart!!! Hier zal ze zeker heel blij mee zijn
Haha ja dat geloof ik ook wel, maar het is vast herkenbaar dat je iets in je hoofd hebt en dat dan niet helemaal lukt 🫢😂
Geweldige taart, ik weet zeker dat je nichtje hier enorm blij mee is!
Edit; mijn dochter van 5 keek mee. “Waaaaaauuuw wat een mooie taart!”
Haha top! Mijn nichtje wordt ook 5, dus dat lijkt me een perfecte graadmeter. Dankjewel! 🩷
Even he, vind dit zoooo’n leuk topic!!! Ik stel de simpelste vragen en krijg toch hele nuttige antwoorden, velen van jullie bakken als professionals, de support naar elkaar… zo mooi!
Ik heb eergisteren beslag voor de bruine boter pecan koekjes gemaakt. Ik dacht dat ik voor zeker twee weken aan verse koekjes zou kunnen maken voor mezelf. ‘Helaas’ hebben m’n vrienden alles opgegeten. 🥹 Ze bleven maar om nieuwe vragen. Haha. Nu maar snel nieuw beslag maken.
Ja in de koopgoot! Ik heb het inderdaad gevraagd
@Hedwig je taart ziet er echt lekker uit! Heb je nog een foto van de binnenkant?
Ah leuk! Vlakbij m’n huis dus als ik in de buurt ben kom ik wel even koekje scoren.
Hoe doe je het spinnenweb? Is het met marshmallow
Klinkt overigens heel lekker, ik verwacht wel foto’s
Komende week weer een bakweek, woensdag is m’n jongste dochter jarig. Zaterdag feest. Ik ga donderdag een vanille confetti nummertaart maken, maar wil ernaast ook een witte chocolade cheesecake maken. Die moet een nacht opstijven, maar is het een probleem als ik hem dus al donderdag maak voor zaterdag? Scheelt me een stressvolle avond op vrijdag (donderdag vrij).
Wordt de cheesecake gebakken? Dan kan je hem prima donderdag al maken hoor.
Elke keer als jij deze vormpjes gebruikt ben ik weer helemaal verliefd. Ik ga steeds weer naar mijn verlanglijstje om ze er op te zetten maar dan zie ik dat t er al staat.
Yesss gebakken inderdaad. Vermoedde dat al, maar fijn om even te checken. Thanks!
Gisteren de basis gemaakt voor de sinaasappelcake met roomkaas van Rutger. Vanochtend afgemaakt met het roomkaasglazuur en in plaats van geconfijte sinaasappel gedecoreerd met chocolade. Echt ZO lekker! Zag er wel echt minder mooi uit want ik ben niet zo professionele cake-doormiddensnijder maar goed. Ben echt fan van zijn recepten, tot nu toe altijd gelukt.
Slechte foto maar moest even snel.
Bij de eerstvolgende aanbieding gelijk bestellen! Ik vind het zo’n fijne vorm.
Heb je de link van deze vormpjes? Zien er heel leuk uit!