Dat is inderdaad een idee. Of alles klaarmaken en dan toch ze op de ochtend zelf bakken…
Voor Bevrijdingsdag tompoucen gemaakt from scratch! Ze zijn alleen niet oranje geworden (en ik nog speciaal wortelsap maken omdat ik geen kleurstof in huis heb haha).
Nog niet geproefd maar de volgende keer koop ik ze wel weer
Wat een schatjes! Welke vorm heb je hiervoor gebruikt?
De NW lemon trio loaf! Vind het zo’n fijne pan. Ik had nu sinaasappels die op moesten maar ik doe ook vaak standaard beslag en dan maak ik 1 sinaasappel, 1 citroen en 1 limoen ofzo.
Ben echt benieuwd naar al jouw cake en taartvormen!
Hahaha ik vrees dat het inmiddels echt een beschamende hoeveelheid is. Als ik tijd heb zal ik eens foto’s maken.
Gisteren voor het eerst cinnamon rolls gemaakt met een vriendin. Vanmorgen ook als ontbijt gehad zooo yummy
Cinnamon rolls zijn altijd goed! Ik moet ze ook weer eens gaan maken.
Oke hierbij de foto’s van mijn verzameling! Ik wil er wel even bij zeggen dat ik heel veel van deze vormen heb gekregen of tweedehands gekocht. Alle namen zet ik er in spoiler bij want anders wordt het een mega post.
namen van deze vormen
braided bundt, jubilee bundt, swirl bundt, let it snow bundt, winter wonderland, yule log, bunny cakelet, holiday mini loaf.
namen van deze vormen
Floral bouquet, wreathlette, leaf lettes, lemon trio, garden patch, bundt charms, sunflower cakelet, apple cakelet.
namen van deze vormen
Swirl bundtlette, heart cakelet, gift cakelets, train cake, pretty presents, zoo friends, backyard bugs.
Namen van deze vormen
Shortcake basket pan, butterfly, fairytale cottage, English shortbread, teacakes and candies pan, heritage loaf, pull apart beehive, quartet bundt, jubilee loaf, charlotte, great cupcake pan.
Naam van deze vorm
Woodland cakelet
Wowww mooie dingen!
Ik wil dit ook, maar geen idee waar ik alles moet laten joh haha. Echt enorm mooie vormen!
Ik gebruik de oude commode van mijn zoontje tot ik een nieuwe keuken met voldoende ruimte heb .
Wat een heerlijke post dit
Oh wat heerlijk! Echt een droom zo’n collectie.
Ja! Voor mij was het de eerste keer dat ik ze gemaakt heb, maar ga ze sowieso vaker maken nu haha
@Chesirecat mooi die vormen! Vraag me alleen wel af waar je ze opbergt want ik zou ook graag zoveel vormen hebben, maar dat is bij mij in de keuken altijd zo’n issue Ohh zie nu dat dit al gezegd is haha
Wauwww wat een mooie collectie!
Vanuit Lyon heb ik van iemand een potje praline concassées gekregen. Nu wil ik hier iets mee gaan bakken maar ik ben totaal niet bekend met dit. Iemand een lekker recept?
Iemand tips voor bakrecepten om eieren op te maken? het moet goed in te vriezen zijn.
Ga sowieso kokosbollen maken, bijna te simpel voor woorden maar wel heel lekker en goed in te vriezen maar dan hou ik nog best wat eieren over.