Haha ik denk dat dit puur een kwestie is van vormen waar ze nog vanaf moeten.
Denk ik ook, lekker makkelijk om dan in zo’n box te flikkeren. Van sommige silikomart dingen zou ik ook niet blij worden. Je moet net geluk hebben, want sommige mensen hebben wel leuke boxen
Ja dat denk ik ook, lijken me producten die slecht verkopen dus dan maar in zo’n box. Dan zou ik het best zonde vinden van 50 euro, al kan je ook geluk hebben en net iets krijgen dat je wel graag wilde.
Ja idd, dan vind ik 50 euro nog wel een beetje over priced
Ja 100%, je gaat geen goed verkopende vormen wegdoen via zo’n box maar dat is het risico als je zoiets besteld
Maar dat is vaak bij mystery boxen. Ik ben daarom meestal niet zo happig erop.
Ik zit ook in die groep, maar zag ook mooie vormen ertussen. Herfstvormen of mini tulbandjes. De pops vorm zou ik ook wel leuk vinden. Ben heel benieuwd naar de mijne morgen.
Ik denk dat het sowieso een leuke box is voor mensen die graag wat meer willen bakken en weinig spullen hebben nog. Zag ook mensen die al veel hadden en dan teleurgesteld zijn, ja… dat is dan wel weer te verwachten
Ja zaten wel leuke PME vormen tussen inderdaad!
Zeker, maar zag ook van NW wel mini tulbandjes en die frozen ster. Die laatste zou ik ook wel willen met al m’n kleine nichtjes en jonge dochters. Die zouden dat heeeeeel leuk vinden.
Ik deelde laatst dat ik boterkoek met bastogne bodem gegeten had. Ik vond dit recept (Bastogne boterkoek - Laura's Bakery) en heb hem gisteren uitgeprobeerd.
De boterkoek zelf is super goed gelukt en smaakt heerlijk! Wel viel bij mij de Bastogne bodem een beetje uit elkaar. Weet niet precies hoe dat komt, teveel bodem vs boterkoek, te weinig boter vs koekkruimels of misschien niet hard genoeg aangedrukt of niet klein genoeg verkruimeld? Hierdoor bleven er flink wat kruimels in de bakvorm achter na het aansnijden, wat verder geen ramp was. Lang verhaal kort: aanrader!
Zou ik het recept van deze carrotcake cheesecake ook mogen? Ziet er heerlijk uit en wil 'm gaan baken voor de verjaardag van mn dochter aankomend weekend
Ik ben ook wel benieuwd naar het recept!
Soms helpt het om de koekbodem even aan te stampen, zodat het niet zo kruimelt. Ik gebruik altijd een glas daarvoor
Oh Ja, dat heb ik nu met een lepel gedaan. Maar een glas is wel een slimme optie! Dan kun je steviger duwen
Ik zoek een taartplateau met glazen stolp waarvan de bodem niet van hout of glas is. Ik ben online al flink aan het zoeken, maar vind de meeste heel ouderwets. Iemand nog leuke tips?
Ze verkopen ook aparte stolpen erbij. Ik zag ook dat Alessi wat heeft, maar die is nog duurder
Ik denk dat het slimste is om de taartplateau en stolp apart van elkaar te kopen. Dan heb je wat meer keuze
Ik denk dat wanneer je zoekt naar keramiek taartplateau je misschien wel wat kunt vinden! En idd zoals @Schaakmat zegt dan met losse stolp erbij.
Dat leek mij zo op het oog ook de beste keuze, maar ben dan bang dat het niet helemaal mooi aansluit. Ik ga deze eens bekijken. Thanks!
@Bailey ah thanks! Die laatste is ook gaaf zeg. Heb je ervaring met die webshop?
Ja, die vond ik ook heel leuk! Ken de webshop verder niet helaas, reviews zijn ook een wisselend dus ik weet niet of je veel aan mijn tip hebt haha. Maar ik durf het meestal wel aan met betalen via CC of Paypal, dan sta je ook wel redelijk sterk mocht er iets mis gaan.
Ik heb deze:
Maar deze is wel klein (maar 24,5cm).