Dit was mijn mystery-box, ik ben er blij mee, deze Nordic vorm ga ik zeker gebruiken en een extra standaard tulband is ook nooit weg!
Ook een toffe silikomart vorm! Ik had een ijsjesvorm en die ga ik niet zoveel gebruiken helaas
Dit was mijn doos. Ik ben wel wat teleurgesteld. Die skeletjes ga ik niet gebruiken, een kaarsje is stuk en de silikonenmat is het ook niet helemaal. Maar ach, dat is het risico he.
Ik zie iemand nu exact dit posten in die bakfacebook, ik weet niet hoeveel waarde je hecht aan je anonimiteit
Niet zoveel. Ben hier al niet volledig anoniem, maar lief dat je het zegt!
Oeh met beschadigingen vind ik niet kunnen… Het is zeker geen optie om zo’n mystery box te retourneren?
Na tig herinneringen van Baktotaal in mijn mailbox “DE BF-SALE EINDIGT BIJNA!!!” ben ik toch overstag gegaan en heb ik deze van Nordic Ware besteld. Nog geen 30 euro voor zo’n mooie, nieuwe vorm vind ik een te mooie deal om te laten schieten.
Jaaaa het is dat ik die vorige maand al besteld had maar hij is super!
Ik heb die roze van SKLUM! Is in t echt ook mooi, wel iets kleiner dan ik had verwacht. Hij is bij t verhuizen kapot gegaan (de poot is losgekomen dus kan m wel lijmen) dus heb m nog niet kunnen gebruiken
Edit
@FrauHelga dank voor de tip! Heb m ook snel besteld
@Hedwig sklum is wel een KUT partij als er iets mis is met je bestelling. Voor zo’n taartplateau is dat het risico wel waard, maar ik raad het echt echt echt af om grote dingen daar te bestellen. Ik lig al maanden met ze in de clinch vanwege het leveren van ondeugdelijke producten (en probeer nu via de ECC klachtbemiddeling te regelen)
Ahh arelaxed dit. Ik ben heel tevreden over de meubels die ik besteld heb (oa salontafel) en ben heel tevreden. Maarja, heb ook niks met de klantenservice van doen dus da’s wel een groot verschil qua situatie
Dank voor de tip, ik heb 'm besteld! Mn eerste Nordic Ware vorm
(Wel heel suf dat ik vanmiddag al een bestelling gedaan had bij Bouwhuis, maar ach, dit was een goede reden voor nog een bestelling)
Jaaaaa
Die vorm is inmiddels uitverkocht. Ik zie hem op FB ook veel voorbij komen, denk dat veel mensen van de aanbieding gebruik hebben gemaakt.
Ik kreeg net bericht dat mijn fornuis klaar staat bij de leverancier! Zodra het speciale Perilex-snoer ook bij ze binnen is, maken ze met mij een bezorgafspraak en dat kan in theorie al deze week. Het is dit model geworden.
Dank, ik ben er ook helemaal verliefd op.
Al toen we ons huis kochten wisten we dat de keuken geheel verbouwd moest worden dus ik heb jaren nagedacht over wat ik voor fornuis wilde en heb eindeloos vergeleken. Het is een dure aankoop en dan ga ik niet over 1 nacht ijs. Mijn man had er geen mening over omdat hij minder vaak kookt en bakt, en hij zei dat wat ik ook zou kiezen, hij het er mee eens was.
Ik heb o.a. Smeg, Boretti en Stoves vergeleken en steeds kwam Stoves voor mij als het meest geschikte merk uit de bus. Het is makkelijk te verhogen (wij zijn lang), de onderkant is dicht (dus daar kan geen stof komen), de deurtjes zijn qua kleur te vervangen als ik de kleur zat zou worden, en er is een kookzone meer dan ik tot nu toe heb gehad. Meerdere ovens stond ook hoog op de verlanglijst.
De kleur is het laatste wat ik beslist heb. In eerste instantie vond ik crème mooi, maar dat is in het echt iets meer gelig. Het antraciet komt straks terug in de kleur van de keukengreepjes. Als ik voor een lichter fornuis was gegaan, was het in combinatie met het mintgroen van de kastjes wat flets geworden vrees ik.
Dit fornuis is voor mij echt een droom die uitkomt. Als de keuken afgewerkt is zal ik foto’s plaatsen.
Ik ben echt niet jaloers hoor!
Jij hebt een prachtige lichte hoogglans keuken toch.
Voorheen dacht ik dat ik hoogglans niet mooi vond, tot ik het in het echt zag toen we keukens gingen kijken. Zo mooi in het echt, ik heb het nog serieus overwogen ook. Uiteindelijk zijn we niet voor hoogglans gegaan omdat dat iets minder in ons huis past, maar ik zie daar nu absoluut de schoonheid van in.
Overigens vind ik het wel spannend om de overstap van gas naar inductie te maken. Maar met schoonmaken lijkt het me megapraktisch en ik vond het anno nu niet handig om nog voor gas te gaan.
Haha nee matwit! Ik ben zelf niet zo van hoogglans, maar het kan best mooi zijn.
Maar ik ben ook superblij met onze keuken en als we ooit naar groter huis verhuizen wil ik ook zo’n mooi fornuis. Dat past nu echt niet in onze keuken.
Ik ben groot fan van inductie. Je moet er even aan wennen maar dan wil je echt niet meer terug. Water kookt binnen een minuut en het reageert ook snel als je het weer uit zet. Dus niet als een elektrische kookplaat die nog een uur gloeiend heet blijft.
Veel plezier ermee in ieder geval! De hele keuken is bijna klaar, toch?
Ah dan ben ik in de war met iemand anders. Matwit vind ik ook mooi, we zouden voor wit gaan tot we zagen dat hetzelfde keukenmodel in mintgroen zou komen.
Ja we zitten in de fase van tegelen dus het begint op te schieten.
@Nefertiti en @totoro Hebben jullie bij de overgang naar inductie veel pannen moeten vervangen? Ik lees weleens over bodems die krom geworden zijn door gas, en dat die pannen dan niet meer werken op inductie.
Nee eigenlijk niet. We hadden wel pannen die niet magnetisch waren, maar ook dat waren er niet heel veel. Je kunt dat alvast testen met een magneetje.
Het trekt vooral krom als je in een gloedhete pan ijskoud water doet. En als het al een dunne bodem heeft.