@Tamara had afgelopen week elders op het forum gepost dat ze wat mooie boeken had besteld voor een prikkie bij Boekenkraam. Toen ben ik ook gaan neuzen op de site en heb ik ook een bestelling gedaan:
Mijn bestelling bestaat uit boeken die licht beschadigd zijn en ramsj, maar de beschadigingen zijn niet of nauwelijks zichtbaar dus ik ben erg blij.
Het boek van Ellouisa vind ik het allerleukst, maar ook de andere boeken zijn leuke toevoegingen voor mijn collectie. De twee basisboeken zal ik vooral met mijn dochter gebruiken; omdat die nog jong is, is het fijn om dan met simpele dingen te beginnen. En de andere boeken bevatten lekker veel nieuwe inspirerende recepten.
In totaal betaalde ik 61€ voor 7 boeken.
Ik ben echt positief verrast door de kwaliteit. Enkele jaren geleden had ik ook eens bij Boekenkraam een ‘licht beschadigd’ boek besteld, maar die was zwaar beschadigd en had zelfs losse bladzijden. Sindsdien had ik er dus niets meer gekocht want dat vond ik geen succes. Maar deze bestelling is echt een schot in de roos. Een fijne manier om voor weinig geld goede boeken te scoren.
Dank voor de tip @Tamara !