Baktopic #3

Ja, die heb ik gebruikt voor mijn red velvet cake voor kerst. Hij kwam er zo mooi uit.

3 likes

Ik moet hem nog proeven maar hij lijkt in ieder geval goed gelukt! Mijn cakevorm was alleen een stuk groter dan in het recept stond dus hij is aan de lage kant maar dat vind ik niet zo erg

17 likes

Danku danku, hij was weer goed gelukt. Had de een uiteindelijk 30 min gedaan en de tweede 40 min, terwijl de andere in de andere oven zat. Het no knead brood recept van Laura’s Bakery is echt een aanrader voor een simpel brood.

24 likes

Had het ietsje langer moeten koken maar verder echt heel lekker! En heel makkelijk te maken.

15 likes

Heeft hier iemand een succes recept voor tiramisu?

Zo leuk! Ik ken dit als ondeh ondeh, en heb er gelijk zin in. Welk recept heb jij gebruikt?

Ik had een recept van een kookworkshop die ik gevolgd heb.
Klepon of Kelepon - de Indomama.
Maar deze lijkt er heel veel op! Heb alleen de kokos niet gestoomd en 1 schijfje gula djawa is zat.

1 like

Geen recept maarrr een vriendin van me had laatst speculaas gebruikt ipv lange vingers en dat was zo ontzettend lekker

4 likes

@Verslapen heeft het recept voor de speculaastiramisu

2 likes

Ik vind die van de ah altijd wel lekker haha. Zowel de variant met als zonder ei en die met bramen en limoncello is ook een hit

3 likes

Ik gebruik deze altijd:

Is zonder alcohol, want daar hou ik zelf niet echt van

1 like

Ik vind die van Rutger lekker!

3 likes

Dit issum dan. De champagnetaart!:partying_face:
Met eetbare verf een framboosje goud gemaakt. Tafel moet nog opgeruimd worden. :relieved:

111 likes

Ziet er echt heel lekker uit. Wil je ook nog een foto van de binnenkant maken?

1 like

Thnx! Yes, vanavond wordt ie aangesneden. Dan maak ik een foto.

1 like

Wauw!!! Echt heel tof. Ben benieuwd naar de binnenkant

2 likes

Ohhh die gouden framboos maakt het echt af, wat een plaatje.

2 likes

Omg wat heb ik hier nu zin in. Geniet ervan!

1 like

Limoncello taartje: biscuit met bavarois van limoncello en een vulling van frambozen.
En de ander is een chocoladebiscuit, gevuld met speculoos/choco, en bovenop een choco koffie bavarois.
De bavarois’ zijn gemaakt in vormen van Dinara Kasko. Ben heel benieuwd, heb nog nooit eerder met bavarois gewerkt

78 likes

Holy shit wat fantastisch

3 likes