Oeh! Deel je zo een foto als je 'm gedecoreerd hebt? Ben heel benieuwd!
Doe ik!
Wat een goed idee, met kaneelijs. Ik heb gisteren ook de restjes uit de beslagkom opgegeten, vond het jammer dat ik nog 3 uren moest wachten haha.
Succes!
Het is gewoon gelukt! Ik moet nog wel even oefenen met het trekken van rechte lijntjes bovenop, maar visite heeft hem goedgekeurd en vind hem erg tof gelukt. Merk dat ik het steeds leuker vind om wat te experimenteren met baksels, dit was een mooi geslaagd experiment! Bovenaanzicht + binnenkant:
Deze:
Uit het cheesecake boek dus. Heb de topping gehalveerd (zoveel had ik niet nodig) en dus in een tulband gedaan. Lagen zijn dus wat anders. Begonnen met carrotcake beslag en daarna om en om, na elk deel er even doorheen voor het swirl effect.
Ik heb deze besteld! Is volgens de website in de aanbieding en vond het wel een goede deal. Zin om deze te gaan gebruiken voor o.a. kruiden
Al een tijdje staat er op mijn verlanglijstje een pannenkoekenpan van Nordic Ware, maar ik wist nog niet zeker welk model ik dan wilde. Er zijn zoveel leuke.
Maar net zag ik dit voorbij komen in de stories van Nordic Ware:
Er komt binnenkort een pan uit met geometrische vormen! En daar ben ik gek op, dus ik wacht geduldig af tot 'ie wordt uitgebracht.
Oh heel tof! Jammer dat ze niet op inductie kunnen, anders had ik die ook wel gewild. Echt een leuk resultaat geven ze!
Kunnen ze niet op inductie? Ik heb ook inductie.
Zouden ze het doen met een inductieadapter er tussen?
Ik zat gisteren ook te kijken maar op een grote kookwinkel website stond dat ze wel geschikt zijn voor elektrisch koken, dat is toch inductie?
Volgens mij zit daar verschil tussen. Bij elektrisch koken wordt de plaat verhit, bij inductie enkel de bodem van de pan.
Nee elektrisch en inductie is helaas wat anders! Bij inductie wordt er gewerkt met een elektromagnetisch veld en bij elektrisch koken is dit niet het geval.
@FrauHelga Je zou het kunnen proberen! Ik heb ook een koperen pan die ik nog gebruik op een plaatje op mijn inductie. Het nadeel is wel dat de pan dan veel langzamer warm wordt. Dus dat is met pannenkoeken denk ik niet heel gunstig.
Ja daar was ik al bang voor, terwijl je bij pannenkoeken wel echt hitte nodig hebt. Ik vrees dat ik de pan uit mijn hoofd moet gaan zetten.
Je zou ook een klein los elektrisch kookplaatje ernaast kunnen gebruiken? Tweedehands evt
Ik heb een elektrisch kookplaatje, maar ik twijfel of die genoeg oomph heeft… Het is zeker het overwegen waard en ik had daar niet aan gedacht. Dank voor de tip!
@FrauHelga misschien vind je dit wel leuk! Een gesprek over dat bakboek waar je laatst zo enthousiast over was.
Ohhh die kende ik niet! Normaal ben ik niet zo van de podcasts maar hier ga ik graag een uitzondering voor maken. Dank voor de tip!
Oh wauw die met geometrische vormen ook echt een leuk cadeau om te geven. Vind dit topic zo fijn met alle recepten, creaties en dit soort tips